וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא כמעט הרג אותו": כלב פיטבול תקף בן 9 שצעד לעבר דוכן שווארמה

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 11:48

הילד צעד עם אחיו בכפר ירכא כשלפתע הכלב התנפל עליו ונשך אותו. בעלי הכלב, תושב היישוב בן 32, אחז בו כשהוא לפי המשטרה לא מחוסן, לא מסומן וללא רישיון כנדרש. הכלב גרר את הילד לעבר הכביש ופצע אותו בינוני. סנגור בעלי הכלב: "מביע צער עמוק וכאב על המקרה"

בווידאו: פיטפול נשך בן 9 שצעד ברחוב לדוכן שווארמה/מערכת וואלה!

ילד בן 9 ננשך על ידי כלב מסוג פיטבול כשצעד ברחוב עם אחיו לדוכן שווארמה בכפר ירכא. האחים חלפו על פני פיצוציה, שם ישב בעלי הכלב, עלי אבו דאולה, כשכלבו מוחזק בשרשרת ברזל לצידו. לפי האישום שהוגש נגדו, אבו דאולה תושב הישוב בן 32, אחז בכלב כשהוא לא מחוסן, לא מסומן וללא רישיון כנדרש לכלב מסוג פיטבול.

תחנת גליל מערבי שקיבלה את הדיווח על האירוע הקפיצה למקום שוטרים, שם לפי דבריהם, אבו דאולה איים עליהם כשהגיעו לעצור אותו. "מסבך עצמו בכזביו וכשמוצג בפניו הסרטון שומר על זכות השתיקה", הסבירה המשטרה לבית המשפט. "אבו דאולה מסר גרסה כוזבת לפיה הקטין נכנס לחצרו ולכן ננשך. גרסה זו אינה עולה בקנה אחד עם הסרטון ועם כל העדויות בתיק".

פיטפול נשך בן 9 שצעד ברחוב לדוכן שווארמה 15.06.22. ללא, מערכת וואלה!
היה בדרך לשווארמה". תיעוד/מערכת וואלה!, ללא

הילד הותקף על ידי הכלב כשחלף על פניו. "הוא כמעט מת", נמסר מהמשטרה בדיון. בתיעוד המקרה נראה הכלב כשהוא נושך את הילד, מתנפל עליו וגורר אותו לעבר הכביש תוך שהוא פוצע אותו. אחיו של הילד שנבהל מהתקיפה, פנה לאחור וברח מהמקום. לבסוף, בהתערבות אדם נוסף שסייע בחילוץ הילד ממלתעות הכלב, הצליח בעל הכלב למשוך אותו לאחור ולהכניס את הכלב לביתו.

צוות רפואה של חיאן הוזעק למקום ופינה את הילד למרכז הרפואי לגליל כשהוא במצב בינוני. הוא הועבר לחדר ניתוח ואושפז במשך חמישה ימים במחלקה כירורגית ילדים. "התוצאות הן טראגיות ובעלות השלכות קשות על חייו, מצבו הנפשי ותפקודו", מסרה התביעה לבית המשפט.

עוד בוואלה!

"בלעדיי היא הייתה מתה": השוטרת שהצילה את הילדה שננשכה משחזרת

לכתבה המלאה
כלב פיטבול נשך בת 13 בבאר שבע. AP
"הוא כמעט הרג אותו". כלב פיטבול/AP

יחידת התביעות המשטרתית מייחסת לבעל הכלב עבירות שונות המתייחסות לאחזקתו ולאי נקיטת צעדי הזהירות המתבקשים. אם יורשע באחת מהן, יכולה התביעה לדרוש מאסר בפועל של שלוש שנים.

"הנאשם ובלי כל קשר לתשובתו לכתב האישום מביע צער עמוק וכאב רב על המקרה בו נפגע הילד", מסר בתגובה הסנגור עורך הדין יוסף פארס, "הכלב מוחזק בהתאם לחוק יש לו רישיון ומחוסן". עם זאת, הוא טרם נעתר לבקשת וואלה! להעביר צילום של הרישיון המדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully