וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש למארב: תיירים ישראלים בטורקיה הוזהרו בשיחת טלפון לצאת מהמדינה מידית

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 21:50

בכיר במודיעין הורה להם בשיחה לא לשוב לבית המלון, מכיוון שמחסלים איראנים מכוח קודס מחכים להם שם כדי לרצוח אותם - כך לפי חדשות 13. בהמשך אמר להם שמאבטחים יאספו אותם וישיבו אותם לישראל. "הגיע רכב משוריין שליווה אותם לשדה התעופה, המזוודות שלהם נשארו במלון"

בווידאו: הוחמרה אזהרת המסע לאיסטנבול לרמה הגבוהה ביותר/צילום: טל אנגלנדר

תיירים ישראלים שיצאו לחופשה בטורקיה קיבלו בימים האחרונים שיחת טלפון מבכיר בקהילת המודיעין הישראלית, שהורה להם לחזור מיד לישראל - כך פרסם הערב (שני) אור הלר בחדשות 13. בשיחה אף נאמר לתיירים הישראלים כי הם לא יכולים לשוב למלון, בשל סכנה לחייהם. חברתה של ישראלית שקיבלה שיחה מעין זו, סיפרה כי "הגיע רכב משוריין עם עשרה מאבטחים ישראלים, שליוו אותה לשדה התעופה והעלו אותה לטיסה".

בשיחה עם התיירים הישראלים הזהיר אותם הבכיר שלא לשוב למלון, מכיוון שמחסלים איראנים מכוח קודס מחכים להם בו כדי לרצוח אותם. הוא הודיע להם שבאותם רגעים נשלח אליהם מישהו שייקח אותם לשדה התעופה באיסטנבול על מנת שיחזרו לישראל.

"ביום שישי בצהריים ביקשו מחברה שלי להישאר איפה שהיא נמצאת בדיוק, באזור השוק", סיפרה חברה של בחורה ישראלית שנדרשה לחזור לישראל. "אמרו לה לא לחזור למלון בשום פנים ואופן. הגיע רכב משוריין עם עשרה מאבטחים ישראליים. ליוו אותם, נסעו איתם לשדה התעופה, העלו אותם על טיסה. המזוודות שלהם עם כל הדברים שלהם נשארו במלון".

איסטנבול, טורקיה 14 בונבמבר 2021. יואב איתיאל
בשיחה הוזהרו התיירים שלא לשוב למלון. איסטנבול/יואב איתיאל

"הם נחתו בארץ ישר לתחקור ושאלו אותם עם מי הם דיברו, איפה הם היו. ממש תחקור רציני", הוסיפה החברה, "וכשהם ניסו להבין מה קרה, הסבירו להם שחיכו להם פשוט במלון. היא פשוט באמת בחרדה ולא מסוגלת לדבר".

היום הועלתה אזהרת המסע לאיסטנבול לרמה מספר 4, שהינה הרמה הגבוהה ביותר. כבר אתמול רצו בקהילת המודיעין לפרסם את העלאת רמת אזהרת המסע, אך הדבר התעכב מכיוון שהיה רצון לכבד את הטורקים ולתאם איתם את הנושא מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully