וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "אעשה הכל כדי ששקד לא תקבל שריון בליכוד"

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 13:32

חברת הכנסת מהליכוד התראיינה לרדיו צפון ותקפה את שרת הפנים: "שקד מובילה חונטה, היא חלק מהאדריכלים של הממשלה הפלסטינית הראשונה הזאת". לשריון בליכוד תמורת הפלת הממשלה היא מתנגדת בתוקף: "הליכוד אינה סל מיחזור. הם העבירו קולות בנוכלות והם לא צריכים לקבל פרס"

בווידאו: מירי רגב לא מתנצלת/חיים גולדברג

ח"כ מירי רגב (הליכוד) אמרה היום (שני) כי תעשה הכל כדי ששרת הפנים איילת שקד לא תקבל שריון במפלגה. בראיון לרדיו צפון 104.5 FM אמרה שרת התרבות לשעבר כי "מפלגת הליכוד אינה סל מיחזור. הם העבירו קולות בנוכלות והם לא צריכים לקבל פרס". היא הוסיפה כי "יש פה חונטה שמי שמובילה אותה זו גברת שקד, שהיא חלק מהאדריכלים של הממשלה הפלסטינית הראשונה הזאת. הם יעשו את הכל למנוע את נפילת הקואליציה, כשהם יודעים שהיא רעה למדינה".

רגב תקפה בראיון את הקואליציה. "אוטוטו אנחנו מקווים להפיל את הקואליציה והממשלה המתרפסת והחלשה הזאת. בעצם אין ממשלה בישראל. זו חבורת עסקנים פוליטית שמתעסקת כל היום בשוחד פוליטי. נסחטים וסוחטים. ממשלת פרוטקשן. מה שזועבי רוצה - תקבל, מה שעבאס רוצה - הוא יקבל. מה שטיבי רוצה כרשת ביטחון הוא יקבל".

מירי רגב. הדס פרוש, פלאש 90
"אוטוטו אנחנו מקווים להפיל את הממשלה החלשה הזאת". רגב/פלאש 90, הדס פרוש

לדבריה יש כאן ממשלה שנסחטת על ידי עבאס והתנועה האסלאמית ומנוהלת על ידם: "היחיד שמסתובב פה כמו מלך ובעל בית זה מנסור עבאס. הוא יודע שברצותו זה קורה וברצותו זה לא קורה".

לדברי רגב, את הקואליציה לא מעניין שום דבר חוץ מהבייס התל אביבי שלהם. "הממשלה שומרת על ההישרדות שלה בשביל עוד יום וחצי על הכיסא ומוכרת את כל הערכים שלה. כל יום שעובר זה עושה רע לביטחון האישי של האזרחים, וגם לעוצמה הביטחונית. שלא לדבר על יוקר המחייה וההיבט הכלכלי".

האם ניר אורבך יעשה את ההבדל?

"רינאווי-זועבי לפחות מראה יותר נכונות לשמר ולהוביל אג'נדה שהיא מאמינה בה. זאת לעומת חברי הימין, שקוראים לעצמם ימין, כמו אורבך, שקד, סער ואלקין. הרי אורבך אמר בעצמו שהניסוי נכשל. אז למה אתה מחכה? מספיק עם המשחקים. אתה יודע שמדובר בממשלה רעה. נתת את הקול שלך לתומכי טרור. אתה מצפונית לא יכול להמשיך עם זה, אז למה להישאר בה?".

איילת שקד בכנס הרשויות המקומיות של לשכת רואי החשבון, 4 באפריל 2022. ניב אהרונסון
"מובילה חונטה". שקד/ניב אהרונסון

על משפט אולמרט-נתניהו והביקורת של אהוד אולמרט אמרה: "הוא ראש ממשלה מורשע. זה המוסר הכפול שלו. אני מכירה את שרה נתניהו. היא רגישה, חכמה ואוהבת את בעלה ואת מדינת ישראל. למה לקרוא למשפחת נתניהו חולי נפש? אתה לא מסוגל להתמודד איתם בהיבט הענייני אז יורד לרמת שיימינג?".

מה היא חושבת על דברי ח"כ דודי אמסלם?

"מתנגדת לאמירה הזאת. אנחנו לא פועלים באלימות. בשונה מהשמאל שמצליח להוציא המונים לרחובות כי הם משלמים כסף לאותם דגלים שחורים. כולם נעלמו. אין דגלים שחורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully