וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בפורטנייט: נער בן 17 חשוד שסחט באיומים צעיר עם מוגבלות שכלית ושידל אותו לפגוע בעצמו

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 12:17

החשוד, תושב הדרום, הציג את עצמו כמי שמוכר בזול "משתמשים" במשחק, ועל הרקע הזה נוצר הקשר עם השחקן הלוקה בשכלו. על פי החשד, הוא גנב את פרטי המשתמש שלו, סחט ושידל אותו לחתוך את עצמו ולאכול את צרכיו. במקרה אחר, שכנע נער בן 12 לתת לו את פרטי חשבון הבנק של הוריו

גיימר משחק במשחק רשת. ShutterStock
תיאורי זוועה. שחקן פורטנייט, אילוסטרציה/ShutterStock

נער בן 17 מהדרום חשוד שסחט באיומים צעיר עם מוגבלות שכלית, ושידל אותו לפגוע בעצמו - כך הודיעה הבוקר (שני) המשטרה. במקרה אחר, על פי החשד, הוא שידל נער בן 12 להעביר אליו את פרטי האשראי של הוריו, וניסה להעביר לרשותו עשרות אלפי שקלים.

החשוד, נעצר לפני כשלושה שבועות, הציג את עצמו כמי שמוכר "משתמשי פורטנייט" בזול, ועל הרקע הזה נוצר הקשר עם קורבנותיו. במקרה אחד, הוא הוציא במרמה את פרטי המשתמש של שחקן עם מוגבלות שכלית שיצר איתו קשר - וסחט אותו לכאורה כשהוא דרש אותם בחזרה. כך, על פי החשד, הוא שידל את הקורבן לפצוע את עצמו בסכין, לחתוך אצבעות ולדקור את עצמו בבטן, ואף לאכול את צרכיו. נטען אף כי הוא קרא לו "תתאבד", ואיים עליו כי ישלח אנשים שיפגעו בו וכי ירצח אותו.

במקרה אחר, כך נטען, החשוד שידל ילד בן 12 להעביר אליו את פרטי חשבון הבנק של הוריו, הוציא 2,000 שקלים וניסה להעביר לחשבונו עד 48 אלף שקלים. במשטרה מייחסים לו גם פרסום של פוסטים משפילים על שני קטינים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully