וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוצמים עיניים וישר היא עולה לנו בחלומות": משפחתה של ספיר נחום בעוד שבת בלעדיה

עודכן לאחרונה: 11.6.2022 / 15:03

החיפושים אחר ספיר נחום, בת 23 מעכו, נמשכים ונכנסים ליומם העשירי. "קשה לנו מאוד אנחנו מרגישים חסרי אונים, אין שום חדשות", אמרה דודתה. "הבת שלה מרגישה את החוסר ובימים האחרונים החלה לבקש יותר את אמא שלה. גם התינוק שלה אומר כל הזמן 'אמא', 'אמא'"

בווידאו: המפכ"ל בהערכת מצב בחיפושים אחרי ספיר נחום/צילום: דוברות משטרת ישראל

החיפושים אחר ספיר נחום נמשכים היום (שבת) ונכנסים ליומם העשירי. הדאגה לשלומה של נחום בת ה-23 מעכו גוברת ובני משפחתה מעבירים שבת נוספת בלעדיה. "זו שבת שניה שהיא חסרה וקשה לנו עם זה, קשה לנו מאד", אמרה הודיה דודתה. "אין חדשות וההרגשה שלנו היא של חוסר אונים וחוסר וודאות מוחלטת".

הודיה אמרה כי בימים האחרונים בתה של ספיר החלה לבקש יותר את אמא שלה. "היא כנראה מתחילה להרגיש", שיתפה. "גם התינוק שלה אומר 'אמא', 'אמא'. ביטלתי את אירוע בת המצווה של הבת שלי שהיה אמור להתקיים יום רביעי הקרוב. זו הבת היחידה שלי והיא כך כך מחוברת לספיר ולילדה שלה אז החלטנו שלא נחגוג עד שנדע מה עלה בגורלה". עוד הוסיפה הודיה כי בתה אמרה לה שלא הפסיקה לחלום על ספיר כל הלילה. "בעקבות ההעלמות הזו, הבת שלי גם עוברת ימים של גיהנום", ציינה. "אנחנו עוצמות את העיניים וישר היא עולה לנו בחלומות".

ספיר נחום, נעדרת בת 23 מעכו. באדיבות המשפחה
"קשה בלעדיה". ספיר נחום/באדיבות המשפחה

"אנחנו כולנו תקווה שכבר יכניסו את השב"כ לתמונה. אנחנו מתחננות. מקוות שיימצאו כבר משהו. זה לא אמיתי שמישהי ככה נעלמת כאילו בלעה אותה האדמה. זה כבר היום העשירי והזמן לא פועל פה לטובתנו בכלל. כל דקה וכל שנייה שחולפות זה לא לטובתנו ולא לטובת ספיר. לא יצאנו לאזור החיפושים כי אין לנו איך להגיע לשם. המשטרה פחות מעדכנת ולא משתפת אותנו במה שקורה. אני יכולה להבין שהם כמה שפחות מדברים כדי לא לשבש דברים אבל אני מתחננת שיקשיבו גם לנו - אנחנו מקבלים כל מיני מסרים מאנשים על מקומות אפשריים שהיא עשויה להיות בהם והייתי רוצה שילכו לחפש במקומות האלה".

החיפושים בשטח אחרי נחום נעשים על ידי כמה עשרות בני אדם, רובם מתנדבים ואנשי יחידת הכלבנים הארצית. "חייבת לציין שמהעיר ומהעירייה כולם מחבקים אותנו ועוטפים ותומכים בכל מה שצריך", מוסיפה הדודה. "זה אומר הכול הקהילה בעכו - גם יהודים וגם ערבים. היו כאלה שלקחו את הסיפור הזה לכל מיני כיוונים ואני אומרת שאסור לעשות הכללות".

עוד בוואלה!

היום השישי לחיפושים אחר ספיר נחום, הסריקות מתמקדות בכפרים מדרום לעכו

לכתבה המלאה
ספיר נחום, הנעדרת בת ה-23 מעכו, בתמונה ממצלמות האבטחה מבוקר ההיעלמות. מצלמת אבטחה, אתר רשמי
"עולה לנו בחלומות". נחום/אתר רשמי, מצלמת אבטחה

עקבותיה של נחום, חיילת משוחררת ואם חד-הורית, נעלמו מאז יום חמישי בשבוע שעבר. בתיעוד מצלמות האבטחה מהיום בו נעלמה היא נראתה עולה, יורדת ועולה שוב, ואחר כך גם צועדת לעבר הבית שבו היא מתגוררת עם אמה ואחותה - אך לשם לא הגיעה.

ביום שישי בשבוע שעבר המשטרה עצרה את חלאילה בחשד למעורבות בהיעלמותה - ושחררה אותו באותו היום. ביום שבת, בשל התפתחות בחקירה, עצרה אותו בשנית. הוא מכחיש את המיוחס לו, אך לא מכחיש שהוא האחרון שראה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully