וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום השישי לחיפושים אחר ספיר נחום, הסריקות מתמקדות בכפרים מדרום לעכו

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 8:59

הכוחות מתמקדים באזור רכסים, ראס עלי, חילף, חוואלד ותל רגב. אתמול הותר לפרסום כי בן זוגה לשעבר של נחום, שנעצר בחשד למעורבות בהיעלמותה, הוא וואלא ג'מאל רובין חלאילה בן ה-34

היעלמות ספיר נחום: סרטוני הטיקטוק שהעלה בן זוגה לשעבר שנחשד בפרשה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

החיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום נכנסו ליום השישי, בעוד הכוחות מתמקדים באזור רכסים, ראס עלי, חילף, חוואלד ותל רגב שבצפון. אתמול הותר לפרסום כי בן זוגה לשעבר של נחום, שנעצר בחשד למעורבות בהיעלמותה, הוא וואלא ג'מאל רובין חלאילה בן ה-34. מעצרו הוארך עד יום שני.

בהתאם להתפתחות החקירה בתיק, מאז אתמול ניכר כי החיפושים מתמקדים באיזור הכפר חילף, חלק של הישוב בסמת טבעון כמה קילומטרים מזרחית לישובים איבטין ורכסים. כל הכיוונים שנוסו עד כה הובילו בינתיים למבוי סתום.

בינתיים, שעון החול שקצב בית משפט השלום בחיפה מתקתק: המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של בן זוגה לשעבר של נחום ב-15 יום, אבל השופט אמיר סלאמה נתן לה שבוע. ביום שני הוא שוב יובא בפני שופט וסנגורו אביעד חייט שוב יעתור לשיחרורו. המשטרה חושדת בו במעורבות בקשירת הקשר להיעלמתה של ספיר נחום, אבל הוא מכחיש מעל וכל, שותק, ולא מספק לחוקרים כל רמז שיוכל לקרב אותם לאיתורה. כיווני חקירה אחרים או חשודים נוספים גם אין.

ספיר נחום, נעדרת מעכו. באדיבות המשפחה
ספיר נחום/באדיבות המשפחה

עקבותיה של נחום, חיילת משוחררת ואם חד-הורית, נעלמו מאז יום חמישי. בתיעוד מצלמות האבטחה מהיום בו נעלמה היא נראתה עולה, יורדת ועולה שוב, ואחר כך גם צועדת לעבר הבית שבו היא מתגוררת עם אמה ואחותה - אך לשם לא הגיעה.

ביום שישי המשטרה עצרה את חלאילה בחשד למעורבות בהיעלמותה - ושחררה אותו באותו היום. ביום שבת, בשל התפתחות בחקירה, עצרה אותו בשנית. הוא מכחיש את המיוחס לו, אך לא מכחיש שהוא האחרון שראה אותה.

עוד בוואלה!

בצהרי שבת: צעירים מעכו השתוללו עם סוסים וכרכרות בקיבוץ הסמוך

לכתבה המלאה

חלאילה בן ה-34 נעצר בחודש שעבר לאחר שנכנס רכוב על סוס לקיבוץ כפר מסריק בצהרי שבת, קרא קריאות בוטות והשמיע מוזיקה בקול רם. בעבר הוא ריצה מאסר בעקבות שוד מזוין של סניף דואר, ונחשב ל"כוכב טיקטוק" בחברה הערבית, שנוהג להעלות סרטונים, בהם בין היתר בירך אלימות נגד שוטרים, את אירועי שומר החומות בעכו ולעג למסעדת אורי בורי.

דודתה של נחום סיפרה אתמול כי המשפחה לא צידדה בקשר ביניהם. בריאיון ל-103FM היא אמרה: "להגיד לך שצידדתי בקשר הזה? ממש לא, לא אהבתי את זה. אבל תשמע, לא היה לי הרבה מה לעשות. הלוואי וכן יכולתי. לא אהבתי את הקשר הזה, זה לא התאים. הם לא הסתדרו, היא תבעה ממנו מזונות, הוא לא אהב את זה. הם ביחד עוד מהתקופה שבה היא הייתה חיילת".

בתקרית שאירעה בחודש שעבר הגיע החשוד עם ארבעה מחבריו, תושבי עכו, רכובים על כרכרות סוסים, רכבו בפראות על המדשאות ובין השבילים. איש כיתת הכוננות של הקיבוץ הזעיק איש צוות ביטחון שרדף אחריהם חמוש באקדח. המשטרה הגיעה למקום רק לאחר שהמתפרעים עזבו את הקיבוץ, ובמהלך הלילה עצרו את החמישה. האירוע הסתיים ללא נפגעים וללא נזק.

איש צוות הביטחון של הקיבוץ רדף אחרי הצעירים, שבתגובה קיללו אותו, צעקו לעברו "זה לא עניינך, לא נצא מפה, אתה לא מפחיד אותנו", תיעדו את האירוע והעלו לטיקטוק. בסופו של דבר עזבו את חצר המשק דרך השער הראשי ממנו נכנסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully