וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצהרי שבת: צעירים מעכו השתוללו עם סוסים וכרכרות בקיבוץ הסמוך

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 10:04

תושבי עכו הגיעו לכפר מסריק, רכבו בפראות על המדשאות ובין השבילים, קראו קריאות בוטות והשמיעו מוזיקה בקול רם. איש צוות הביטחון בקיבוץ רדף אחריהם חמוש באקדח - ובתגובה הם קיללו ותיעדו אותו. המשטרה הגיעה למקום רק אחרי שהמתפרעים עזבו, במהלך הלילה נעצרו 5 חשודים

צעירים תושבי עכו התפרעו על סוסים בקיבוץ כפר מסריק, 30 באפריל 2022/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צעירים תושבי עכו הגיעו בצהרי שבת לקיבוץ כפר מסריק, רכובים על כרכרות סוסים, רכבו בפראות על המדשאות ובין השבילים תוך שקראו קריאות בוטות והשמיעו מוזיקה בקול רם. איש כיתת הכוננות של הקיבוץ הזעיק איש צוות ביטחון שרדף אחריהם חמוש באקדח. המשטרה הגיעה למקום רק לאחר שהמתפרעים עזבו את הקיבוץ, ובמהלך הלילה עצרו חמישה תושבי עכו כבני 20. האירוע הסתיים ללא נפגעים וללא נזק.

איש צוות הביטחון של הקיבוץ רדף אחרי הצעירים, שבתגובה קיללו אותו, צעקו לעברו "זה לא עניינך, לא נצא מפה, אתה לא מפחיד אותנו" ותיעדו את האירוע. בסופו של דבר עזבו את חצר המשק דרך השער הראשי ממנו נכנסו.

"זה אירוע בריונות", קבע גורם בקיבוץ שמכיר את האירוע ושקיווה להנמיך להבות. "היו בעבר אירועים דומים, פעם אחת עם אופניים, אבל לא כך עם סוסים ולא משהו חמור שהיינו צריכים להזעיק משטרה. עובדים בקיבוץ הרבה מאוד מהחברה הערבית, אנחנו מכבדים אותם והם מכבדים אותנו".

צעירים תושבי עכו התפרעו בקיבוץ כפר מסריק, 30 באפריל 2022. מתוך טיקטוק, צילום מסך
נכנסו עם סוסים והתפרעו בקיבוץ. תיעוד מהאירוע/צילום מסך, מתוך טיקטוק

"מדובר אכן באירוע חריג שאנחנו כמובן לא מקבלים אותו", אמרה הגר שדה, מנהלת הקהילה של כפר מסריק. "אלה צעירים פורעים שמגיעים לקיבוץ מהאזור, באים לעשות רעש ולחרחר ריב. זה אירוע חמור שאנחנו לא נסכים שיחזור והוא טופל ע"י גורמי הביטחון של הקיבוץ והמשטרה". היא הדגישה, "לא ניתן להם להפר את השקט ולסכן את ילדינו ואת החיים המשותפים כאן באזור בנסיעתם המסוכנת עם הסוסים ובהתנהגותם הפורעת".

ממשטרת ישראל נמסר כי "עם קבלת הדיווח אודות כרכרות סוסים שהגיעו לכפר מסריק והטרידו את מנוחת התושבים, הגיעה למקום ניידת משטרה ונערכו סריקות אחר חשודים אולם אלה עזבו את המקום בטרם הגעת השוטרים. נציין כי זהות החשודים ידועה למשטרה, ונעשות פעולות לאיתורם". במהלך הלילה, נעצרו חמשת המתפרעים. בהתאם להתפתחות החקירה וממצאיה, תחליט המשטרה אם לבקש היום להאריך את מעצר החשודים בבית משפט השלום בעכו.

מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.
אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: support@walla.net.il בבקשה לחדול מעשיית השימוש ביצירה תוך ציון שם מלא ומספר טלפון וצרפו צילום ו/או קישור לדף הרלוונטי באתר. תודה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully