וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכנסת? הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט צפוי להודיע על ריצה בבחירות

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 9:18

לפי פרסום בחדשות 13, איזנקוט ירוץ בבחירות לאחר פיזור הכנסת הנוכחית. עוד פורסם שאין בכוונתו לעמוד בראשות מפלגה, אלא ידרוש להצטרף לאחת יחד עם ח"כים מטעמו. בשיחות סגורות אמר למקורביו ש"הדרך להשפיע היא מבפנים, העיתוי הוא עכשיו". איזנקוט סירב להתייחס לפרסומים

בווידאו: איזנקוט על הפצצת המטרו של חמאס, מתוך "עובדה"/באדיבות קשת 12

הרטמכ"ל לשעבר גדי איזנקוט צפוי להודיע על ריצה לבחירות לאחר פיזור הכנסת הנוכחית - כך פרסם היום (רביעי) ספי עובדיה בחדשות 13. עוד מסר כי איזנקוט לא מתכוון לעמוד בראשות מפלגה, אלא ידרוש להצטרף לאחת עם ח"כים מטעמו. בנוסף פורסם כי איזנקוט ניהל מגעים עם יו"ר כחול לבן בני גנץ ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

לפי הפרסומים, הרמטכ"ל לשעבר אמר בשיחה עם מקורביו כי "הדרך להשפיע היא מבפנים, והעיתוי הוא עכשיו". ראשי מפלגות רבים מחזרים אחר איזנקוט, וכרגע המגעים הרציניים ביותר הם מול לפיד, אולם איזנקוט טרם החליט האם להצטרף למי מהמפלגות.

מטעמו של גדי איזנקוט סירבו להתייחס לפרסומים.

גדי איזנקוט בטקס אבירי ואבירות איכות השלטון, 8 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
בדרך לכנסת? איזנקוט/ראובן קסטרו

בדצמבר 2020 הודיע איזנקוט כי החליט לא להתמודד בבחירות שהתקיימו ארבעה חודשים לאחר מכן. אותו זמן קיים מגעים עם בכירים במערכת הפוליטית, ושוחח בין היתר עם לפיד, משה יעלון, יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר "תקווה חדשה" גדעון סער. אלה הציעו לו מקום בצמרת רשימתם ובחלק מהמקרים אף להיות מספר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully