וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלג יעקב הוא התינוק שנהרג בגן הילדים בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 23:40

הערב הובא למנוחות התינוק בן השנה שנהרג לאחר שנפל ממתקן ג'ימבורי בגן ילדים פרטי בבאר שבע. ככל הנראה הוא טיפס על המתקן במהלך משחק ונפל ממנו. מנהלת הגן וסייעת הגן שוחררו בתנאים מגבילים לאחר שנעצרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות

בווידאו: פעוט נהרג בגן בבאר שבע לאחר שנפל ממתקן ג'ימבורי ביוני 2022/צילום: יניר יגנה

פלג יעקב, התינוק בן השנה שנהרג אתמול בגן הילדים בבאר שבע, יובא למנוחות היום (רביעי) בבית העלמין בבאר שבע. הלווייתו תתקיים בשעה 22:00. פלג נהרג אתמול לאחר שככל הנראה נפל ממתקן ג'ימבורי עליו טיפס, בגן ילדים פרטי ברחוב שיזף שבבאר שבע.

לאחר שמנהלת הגן, בת 52, וסייעת הגן, בת 41, נעצרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות הן שוחררו בתנאים מגבילים. מעבר לכך, הגן נסגר.

הפעוט פלג יעקב שנהרג בגן ילדים בבאר שבע 06 ביוני 2022. באדיבות המשפחה
פלג יעקב בן השנה/באדיבות המשפחה
הפעוט פלג יעקב שנהרג בגן ילדים בבאר שבע 06 ביוני 2022. באדיבות המשפחה
מנהלת הגן וסייעת הגן שוחררו בתנאים מגבילים/באדיבות המשפחה

עורך הדין עידו פורת, שמייצג את אחת הסייעות, מסר: "מרשתי טוענת שלא הייתה שום רשלנות מצד צוות הגן. לטענתה, הפעוט ויתר ילדי הגן היו תחת השגחה כל הזמן. מדובר במקרה שטרם ברור במדיוק מה קרה בו ואולם כבר עתה ברור שמדובר במקרה חריג ונדיר שבו המנוח מצא את מותו מנפילה מגובה נמוך מאוד בג'ימבורי לפעוטות".

"אנחנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ונמצאים פה עבורה בשעה קשה זו",נמסר ממטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך. "מדובר במקרה טראגי, שבו תינוק הולך לגן ולא חוזר. אסור שזה ימשיך לקרות. טרגדיה זו הייתה צריכה לגרום לדיוני חירום מכל האחראים על ילדנו שיושבים בכנסת, שהיו חייבים עוד היום לדון בנושא על מנת להביא פתרונות שהילדים שלנו יהיו מוגנים ולא להתחבא מאחורי חוק פיקוח שלא שווה דבר כי אין פיקוח. אנחנו לרגע לא אומרים שיש כאן התעללות או פגיעה מכוונת ונמתין לתוצאות החקירה וליבנו עם המשפחה שאיבדה את היקר מכל ברגע אחד".

הפעוט פלג יעקב שנהרג בגן ילדים בבאר שבע 06 ביוני 2022. באדיבות המשפחה
"זה עצוב וקשה לכולם". אמא בגן./באדיבות המשפחה

מיד לאחר האירוע, הגיעו ההורים המבוהלים לאסוף את ילדיהם. "אני שומע שזה ילד בן שנה וחצי, ואז שזה בבאר שבע, כל פעם עוד פרט, עד שגיליתי שזה בגן של הבן שלי", סיפר יובל, אב לילד בגן, על רגעי החרדה. "לא אמרו לנו מה קרה, הכול מהתקשורת, לא ענו לנו בגן. אולי הם לא עמדו בלחץ, כולי רועד. לשונאים שלי אני לא מאחל את זה".

"זה עצוב וקשה לכולם". הוסיפה שירן חדד, אם לאחד התינוקות בגן. "זה מלחיץ, כרגע מי שחשוב זה ההורים, בזה צריך להתמקד כולנו איתם". "הצוות פה הוא צוות טוב", אמרה. אם אחרת פרצה בבכי כשאספה את בנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully