וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגלדש: לוחמי אש עדיין נאבקים להשתלט על שריפה שבה נהרגו 41 איש

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 17:38

על פי גורמים רשמיים, מניין ההרוגים צפוי לעלות. כ-200 איש נפגעו בשריפה שגרמה לפיצוצים במסוף מכולות. סיבת השריפה עדיין לא ידועה, אך החשד כי מקורה במכל של מי חמצן

בווידאו: עשרות הרוגים ומאות פצועים בשריפה בבנגלדש/צילום: רויטרס

לוחמי האש נאבקים היום (שני) זה היום השלישי להשתלט על שריפת ענק שבה נהרגו עשרות בני אדם. השריפה הובילה לפיצוצים במסוף מכולות בבנגלדש, ועל פי גורמים רשמיים, הסכנה שיתרחשו פיצוצים נוספים אם האש תתפשט לאזור שבו מאוחסנים כימיקלים.

צילומי לוויין של BM Container Depot בסיטאקונדה, 40 ק"מ מדרום מזרח לעיר צ'יטאגונג, הראו עשן סמיך עולה מהאתר השרוף 46 שעות לאחר שהשריפה פרצה.

על פי נתונים רשמיים, 41 בני אדם נהרגו בשריפה, ובהם תשעה כבאים, ומניין ההרוגים צפוי לעלות. כ-200 איש נפגעו, 50 מהם מגורמי ההצלה שהגיעו לסייע ועשרה מהם שוטרים. שלושה כבאים עדיין נעדרים, אמר גורם במשטרה. חיילים הגיעו למקום כדי לסייע במניעת התפשטות כימיקלים בתעלות ולאורך החוף של בנגל. סיבת הפיצוץ עדיין לא ידועה, אך על פי גורמים רשמיים, יכול להיות שהמקור הוא מכל של מי חמצן.

במסוף היו 800 מכלות מלאות בחומרים נפיצים, 85% מהם בגדים. בנגלדש היא היצואנית השנייה בעולם של בגדים. הבעלים של האתר, מיזם משותף הולנדי בנגלדשי, הבטיחו פיצוי בסך מיליון טאקה (11 אלף דולר) למשפחות של כל עובד שנהרג בשריפה.

  • עוד באותו נושא:
  • בנגלדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully