וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בעלה של בר רפאלי נעצר בחשד שניסה להבריח לחו"ל קרוב לחצי מיליון אירו

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 17:22

דוד עזרא נעצר בנתב"ג בעת יציאתו מישראל ליוון כשבמזוודתו הוסלקו 475,695 אלף אירו במזומן, המהווים כ-1.7 מיליון שקלים. הוא טען כי הכסף נועד לתשלום לקבלנים שעבדו בשיפוץ בית נופש שרכש, וכי השטרות נמשכו מחשבונותיו הפרטיים. היום שוחרר בערבות של 600 אלף שקל

שטרות של 100 אירו. ראובן קסטרו
יותר מ-475 אלף אירו - במזומן/ראובן קסטרו

דוד עזרא, יושב ראש קבוצת "אחזקות נטו" וחמה של בר רפאלי, חשוד בניסיון הברחת כספים לחו"ל בסכום של יותר מ-475 אלף אירו, המהווים יותר ממיליון שקלים וחצי. היום (שני) עזרא הובא בפני בית משפט השלום בירושלים ושוחרר בתנאים מגבילים, בין היתר בערבות של 600 אלף שקל - 500 אלף שקל עצמית ו-100 אלף שקל מצד ג'.

החקירה מתנהלת במחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים, בשיתוף עם בודקי המכס בנתב"ג. עזרא נתפס במהלך בדיקה של אנשי הביטחון של רשות שדות התעופה בחג השבועות, בעת יציאתו מישראל ליוון, כשבמזוודתו הוסלקו 475,695 אירו במזומן, המהווים כ-1.7 מיליון שקלים.

בר רפאלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
המשפחה שוב מסתבכת. בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הבוקר עזרא נחקר במשרדי היחידה החוקרת הבוקר ומסר את גרסתו לאירוע. בחקירתו, הודה כי ידע שיש חובת הצהרה על הוצאת כספים מהארץ, אולם לטענתו לא הצהיר על הכספים מאחר ולא ידע היכן עושים זאת. לדבריו, הכספים נועדו לתשלום לקבלנים שעבדו בשיפוץ בית נופש שרכש ביוון. בנוגע למקור הכספים, טען כי מדובר בשטרות שנמשכו במזומן מחשבונותיו הפרטיים.

השופט עמיר שקד שחרר את עזרא בתנאים מגבילים, בהם ערבות עצמית על סך 500 אלף שקלים, ערבות צד ג' על סך 100 אלף שקלים וצו עיכוב יציאה מהארץ למשך 90 יום.

מקבוצת "אחזקות נטו" נמסר כי "מר דוד עזרא מסר כי הכספים יועדו לתשלום במסגרת עסקה פרטית שביצע בחו"ל. החשד נגד מר עזרא הינו בעבירה טכנית של אי-דיווח על ידיו על הוצאת הכספים מישראל, שכן מדובר בכספים מדווחים עליהם שילם עזרא מס מלא כדין. מר עזרא סמוך ובטוח שהנושא יובהר ויבוא לידי סיום בימים הקרובים והוא משתף פעולה עם הרשויות באופן מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully