וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איים, סחט והלבין הון": קבלן מוכר מהדרום עוכב בחשד לעבירות מרמה

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 13:56

המשטרה עיכבה לחקירה בעל חברת נדל"ן תושב אזור הדרום. מחקירה עולה כי ביצע עבירות תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות. בהמשך היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו. בנוסף, נעצרו שלושה חשודים נוספים בפרשה. החקירה נמשכת

עצור אזיקים. ShutterStock
עצור באזיקים. אילוסטרציה/ShutterStock

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) קבלן מוכר מאזור הדרום בחשד שביצע עבירות של סחיטה באיומים, הלבנת הון, וקבלת דבר במרמה תוך הוצאת חשבוניות פיקטיביות. הוא יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו. בנוסף, אתמול הוארך מעצרם של שלושה חשודים נוספים בפרשה. חקירת המשטרה נמשכת.

לפני כחצי שנה נעצר איש עסקים מוכר מתחום הנדל"ן, תושב המרכז כבן 60, בחשד להונאת נושים, הלבנת הון ועבירות נוספות. פרט לחשוד, המצוי בהליכי פשיטת רגל, מתנהלת חקירה גם נגד בני משפחתו ומקורביו.

איש העסקים הורשע בעבר במרמה, ואף ריצה עונש מאסר ממושך במסגרת אותה פרשה, בה קרסה קבוצת חברות בנייה. במסגרת הליכי פשיטת הרגל שעבר, הוא צבר חובות כבדים, שמגיעים עד לגובה של כ-1.8 מיליארד.

ואולם, לפי החשדות שהמשטרה מייחסת לאיש העסקים, הוא הסתיר הכנסות ונכסים מנושיו, והעביר חשבונות בנק וחברות שונות על שמם של אחרים. בתום חקירה סמויה, פשטו החוקרים על ביתו של החשוד ועל בתים ומשרדים נוספים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully