וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדען הטילים האיראני שנמצא מת תועד לצד נשיא איראן לשעבר

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 10:58

איוב אנתזארי, שנסיבות מותו עדיין אינן ברורות, נראה בסרטון שצולם לפני שלוש שנים לצידו של רוחאני בטקס חניכת מתקן טוריבנות ביזד. לפי הדיווח, הוא עסק בפיתוח טילים לטווח קצר וארוך

בווידאו: בנט ההתייחסות מרומזת לחיסול הבכיר האיראני אומר עידן החסינות של המשטר האיראני/מערכת וואלה!

איוב אנתזארי, מדען הטילים האיראני שנמצא מת בנסיבות מסתוריות, תועד בעבר ליד נשיא איראן לשעבר חסן רוחאני - כך עולה מסרטון שפורסם על ידי אל-ערבייה. בסרטון נראים השניים בטקס חניכת מתקן טוריבנות ביזד.

לפי מודעת אבל שפורסמה ביום שבת האחרון, אנתזארי מת ב-31 במאי, והיה מהנדס בתחום התעופה והחלל. עוד דווח כי אנתזארי עבד במפעל של מכון המחקר והפיתוח "AIO" בעיר יזד, ועסק בפיתוח טילים לטווח קצר וארוך. במקביל, ערוץ טלגרם שמזוהה עם משמרות המהפכה דיווח שאנתזארי מת מ"הרעלת מזון".

בני סבטי, מומחה לאיראן וממקימי דובר צה"ל בפרסית, אמר לוואלה! כי המדען היה דוקטור למדעי חלל ואווירונאוטיקה שקיבל את התואר מאוניברסיטת שריף או ה"טכניון האיראני". הוא עבד בארגון שמתמחה בייצור טילים לשיגור לוויינים, טילים ארוכי טווח, כטב"מים ורקטות. "נראה כי עבודתו הייתה כה חשובה עד שגם האוניברסיטה שפועלת בשיתוף פעולה עם משמרות המהפכה הוציאה מודעת אבל לזכרו", אמר סבטי.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully