וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ה-75 שנכנס לכלא בשל סירובו לשלם דוח קורונה: "הכול בסדר, שלם עם ההחלטה"

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 18:13

מייק פלג לא מתחרט על כך שלא שילם את הקנס שקיבל, ועל כך שיצא אל חוף הים בזמן הגבלות הקורונה ההדוקות. "אני מרוצה, לא התכוונתי לשלם", סיפר בצאתו מהמעצר, "הלכתי בלב שלם, זה הדבר הנכון לעשות". פלג יצא מביתו לטענתו משום שהוא סובל מקשיי נשימה

בווידאו: עובד בדיזנגוף סנטר נאזק במהלך אכיפה נגד אי עטיית מסכות בחודש אוגוסט/צילום: לירן לוי

מייק פלג, בן ה-75 שנכנס לכלא ליום אחד בלבד בשל סירובו לשלם קנס בסך 500 שקל שקיבל בימי הסגר, לא מתחרט - "הכול בסדר, אני מרוצה", אמר היום (רביעי), בצאתו מהמאסר. "לא התכוונתי לשלם, הלכתי למעצר בלב שלם ועכשיו אני יותר שלם. זה הדבר הנכון לעשות", קבע.

פלג הביע את התנגדותו ל"סייגי הקורונה" וטען כי "לא היה צריך לחלק את הדוחות, זה דבר שאסור היה לעשות אותו". בזמן ההגבלות ההדוקות, הוא יצא אל חוף הים בעיר מסיבות בריאותיות, שם קיבל את הדוח. הוא סירב לשרב את הקנס ונשפט, שם הוחלט שהפר תקנות.

מייק פלג. באדיבות המצולם, אתר רשמי
"לא התכוונתי לשלם". פלג/אתר רשמי, באדיבות המצולם

בבית המשפט אמר פלג כי עשה זאת מספר פעמים במהלך הסגר, משום שהוא סובל מקשיי נשימה. בטיעונים לעונש אמר מייק כי הוא חי מקצבת הכנסה, ואין באפשרותו לשלם את הקנס. "נדרתי שאני לא מכניס את היד לכיס לטובת העניין הזה", אמר לרדיו דרום פלג לפני כניסתו לכלא, "מאחר ולא ידעתי כמה זמן ייארך הסגר, חששתי שזה ייארך ימים רבים כמו שזה קרה, אני עושה את זה בלב שלם, אני הכי שלם בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully