וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שנעצר בטורקיה שב ארצה: "עברו עליי ימים לא קלים"

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 11:34

התייר גורש רשמית מטורקיה ולא יוכל לשוב אליה בשנים הקרובות - הליך מקובל לתיירים שנעצרים במדינה, גם אם אלו לא נשפטו. בהתייחסות ראשונה למקרה, עם שובו לישראל, אמר לוואלה! כי "אני שמח שהכול מאחוריי, מרגיש הקלה. הסיפור הזה נופח מעבר לכל פרופורציה"

בווידאו: פרקליט הישראלים לאחר הערער על הארכת מעצרם/צילום: יואב איתיאל

התייר הישראלי שנעצר בטורקיה בשבוע שעבר שב הבוקר (שלישי) לישראל. "אני שמח לחזור לארץ", אמר לוואלה! בהתייחסות ראשונה עם שובו ארצה. "עברו עליי ימים לא קלים. אני שמח שהכול מאחוריי. מרגיש הקלה. הסיפור הזה נופח מעבר לכל פרופורציה".

הבוקר, נודע לוואלה! כי הוא שוחרר ממתקן המעצר של רשויות ההגירה. התייר גורש רשמית מטורקיה ולא יוכל לשוב אליה בשנים הקרובות - הליך מקובל לתיירים שנעצרים במדינה, גם אם אלו לא נשפטו.

"החשוב הוא שעכשיו הוא בסדר והוא בדרכו לישראל", אמר מוקדם יותר עורך דינו היהודי-טורקי דוד מונגולדאר. "אלה החיים. לפעמים החיים לוקחים אותך גם למקומות כאלה. לפעמים קורה שצריך לעבור גם אפיזודות כאלה. מבחינתי אפשר לומר שהליך השחרור היה משהו רגיל והכול הסתדר. אני שמח שהסיפור הזה הסתיים ושהסתיים כל כך מהר".

איסטנבול, טורקיה 14 בונבמבר 2021. יואב איתיאל
התייר הישראלי נעצר במלון בטורקיה. איסטנבול/יואב איתיאל

על סיבת מעצרו של הישראלי אמר מונגולדאר כי מדובר במקרה שהיה יכול לקרות לכל אחד, בכל מקום. "צריך לפקוח עין", הדגיש. "הוא לא עשה שום דבר רע אבל לפעמים עניינים מסתבכים. זה לא איזה מקרה קשה או מיוחד".

עוד בוואלה!

3 ימים אחרי שגורש: הישראלי שנעצר בטורקיה עדיין מוחזק לבדו במתקן הגירה

לכתבה המלאה

התייר, ישראלי בן 47 תושב השרון, נעצר ביום חמישי האחרון במלון באיסטנבול, שם שהה עם אשתו בעת חופשתם בטורקיה. יממה לאחר מכן הוא שוחרר מהמעצר, לאחר שמשפחתו טענה שמדובר בטעות בזיהוי של הרשויות. מאז, הוא הוחזק במתקן מעצר של רשות ההגירה במדינה והמתין שם שמסמכי הגירוש שלו יחתמו בידי שופט.

לדברי מקורביו של התייר, הרשויות בטורקיה עצרו אותו בלובי המלון, לאחר שקבע להיפגש שם עם זר כדי להשיב לו טלפון נייד שמצא בטיסתו למדינה. כשהגיע ללובי, קפצו עליו בלשים רעולי פנים, אזקו אותו ולקחו אותו לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully