וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמיד לנער סכין וגנב את הטלפון שלו: תושב באר שבע נעצר בחשד לשוד

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 22:08

המשטרה הוזעקה למקום לאחר שהחשוד נראה בזמן ביצוע המעשה. הוא נעצר על ידי צוות יס"מ מכוח המשימה למאבק בבריונות והאלימות בבאר שבע, והועבר לתחנת באר שבע. מפקד יס"מ נגב קרא לציבור לדווח על כל אירוע אלים כדי לסייע במאבק בפשיעה

הסכין שנתפסה על גבר בן 35 שאיים על נער בן 16 ושדד לו את הטלפון בתחנה המרכזית בבאר שבע. חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת ישראל
הסכין שנתפסה ברשותו של החשוד בשוד בבאר שבע/דוברות משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה

גבר בן 35 תושב באר שבע נעצר הערב (שני) בחשד שביצע שוד בתחנה המרכזית בעיר. המשטרה הוזעקה למקום לאחר שהחשוד נראה כשהוא מצמיד סכין לנער בן 16 ושודד את הטלפון שלו. צוות יס"מ נגב מכוח המשימה למאבק בבריונות והאלימות בבאר שבע הגיע למקום ועצר את החשוד, שנשא על גופו את הסכין. החשוד הועבר לתחנת באר שבע.

מפקד יס"מ נגב פקד מתי צרפתי אמר כי מדובר ב"עוד מקרה שבו דיווח באופן מיידי למוקד 100 הביא למעצרו של חשוד". הוא קרא לציבור לדווח באופן מידי על כל מעשה המסכן חיי אדם, ועל כל אירוע אלים, כדי לסייע במאבק בפשיעה.

לפני כחצי שנה הפגינו מאות מתושבי באר שבע נגד מעשי הפשע הרבים באזור הנגב. ההפגנה התקיימה תחת הכותרת "הנגב מדמם: מחאת האזרחים". לקראת ההפגנה סיפרו תושבים על אלימות גואה, על הטרדות של נערות ועל מעשי שוד רבים. אחת מתושבות העיר אמרה לקראת ההפגנה: "בן אדם עובד ובאים ושודדים אותו, אי אפשר להמשיך כך. אנחנו חיים בתחושת חוסר אונים וחשש גדול". תושבי העיר האשימו את הרשויות באבדן שליטה, ודרשו תקציבים למען הביטחון ושינוי בעונשים.

לפני כחודשיים אירע בעיר מעשה שוד חמור של קשישה בת 92, ניצולת שואה. שני השודדים, חי בן נעים בן ה-35 ושמעון לוי בן ה-56 הגיעו לביתה של הקשישה, דרשו ממנה כסף ולאחר שהתנגדה הכו אותה, ולקחו מביתה כסף ותכשיטים. הקשישה אושפזה בבית החולים לאחר המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully