וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות בבית החולים מאיר נהרגה בהתהפכות ג'יפ בגליל העליון, 5 נשות צוות רפואי נפצעו

הג'יפ שהיה בטיול התהפך בשטח פתוח. כוחות מד"א נאלצו לקבוע את מותה של הצעירה, שרה מהרט, במקום. 7 נשים ונהג הג'יפ נפצעו בהתהפכות ופונו לקבלת טיפול רפואי. מנהל בית החולים ספד לשרה: "הייתה אחות ותיקה, מוערכת ואהובה על הצוות ועל המטופלים"

בווידאו: הג'יפ שהתהפך בשאר ישוב/צילום: מד"א

שרה מהרט, אחות בבית החולים מאיר בכפר סבא, נהרגה היום (שני) בהתהפכות ג'יפ סמוך למושב שאר ישוב שבגליל העליון. הרכב שהיה מעורב בתאונה היה חלק מטיול ג'יפים, ונסעו בו שמונה נוסעות חברות צוות רפואי ונהג.

הרכב התהפך בשטח פתוח. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע פעולות החייאה במהרט והעניק טיפול לשבע פצועות נוספות ופינה אותן לקבלת טיפול רפואי. גם נהג הג'יפ נפצע ופונה לקבלת טיפול.

אלאא אבו חיט, שעבדה עם שרה בארבע השנים האחרונות, תיארה אותה כ"מקסימה ואמפטית". "החולים אהבו אותה מאוד, היא כולה אושר", המשיכה, "מיוחדת, ספורטאית, מלאת אושר ושמחה".

שרה שנהרגה בטיול ג'יפים כאשר הרכב התהפך.

ללא קרדיט 20.05.22. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
"מוערכת ואהובה". שרה מהרט/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

ד"ר ירון מושקט, מנהל מרכז רפואי מאיר, ספד לשרה. "הייתה אחות ותיקה במחלקת עמוד שדרה במרכז הרפואי, מוערכת ואהובה על הצוות ועל המטופלים", סיפר. "אנו מוכי תדהמה מהרגע שהתבשרנו על האופן הטרגי בו הסתיים הטיול בו השתתפה לצד אחיות מרחבי הארץ. אנחנו כאן למען משפחתה, הפצועים, חבריה של שרה וחבריה בבית החולים".

שש האחיות ממאיר, בהן שרה, לקחו יחד עם שתי אחיות מבית החולים לוינשטיין טיול ג'יפים פרטי. השמונה הכירו בימי עיון של הסתדרות האחיות.

ממד"א נמסר כי פצועה נוספת, בת 28, שסבלה מחבלות בראש ובחזה, פונתה במסוק. היא הגיעה לבית החולים רמב"ם, שם היא הובלה לחדר ההלם. היא נמצאת בהכרה ועוברת בדיקות מקיפות. שאר הפצועות פונו כשמצבן קל. ממשטרת ישראל נמסר כי נראה שהנהג איבד שליטה על הג'יפ. בוחני דרכים של המשטרה הגיעו למקום והם חוקרים את נסיבות התאונה.

עוד בוואלה!

החופשה המשפחתית באילת הסתיימה באסון: 4 בני אדם, בהם נערה וילד, נהרגו בתאונה בערבה

לכתבה המלאה
הרוגה בתאונת ג'יפ, שאר ישוב, 30 במאי 2022. תיעוד מבצעי, מד"א
אנשי מד"א מצאו את הרכב הפוך על צידו, ומסביבו המולה/מד"א, תיעוד מבצעי

חובש מד"א דוד אמר סיפר: "כשהגעתי ראיתי את הרכב הפוך על הצד וסביבו המולה. מהרכב חולצה צעירה בשנות העשרים מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

היום פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה דוח שלפיו בשנת 2021 חלה עלייה של 17.5 אחוז בתאונות הקטלניות ושל 16.3 אחוז בתאונות הקשות, ביחס לשנת 2020. הנתונים משקפים אמנם תקופה שבחלק ממנה התנועה בדרכים היתה דלילה בגלל הסגר, אך ניכרת עלייה גם ביחס לשנת 2019 השגרתית שביחס אליה זינק שיעור התאונות הקטלניות ב-5.3%.

ביום שבת נהרגו בכביש 90 בערבה ארבעה בני אדם, שלושה בני משפחה אחת - סב, נכדו בן ה-4 ונכדתו בת ה-14, וכן אישה בת 40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully