וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה חזרה מחופשה ונהרגה באסון בכביש הערבה: "רצתה לחזור מוקדם כדי לראות את הילדים"

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 19:34

לצד קדוש נהרגו בכביש 90 עומר עביד בן ה-65 ושני נכדיו, נור בת ה-13 ודאוד יעקוב בן הארבע, תושבי מזרח ירושלים. חברתה של קדוש ספדה לה, וקראה לפעול להרחבת הציר: "מדובר בכביש מוות ואף אחד לא עושה שום דבר", אמרה. "כמה אפשר לצעוק? מישהו חייב להתעורר"

בווידאו: 3 הרוגים בתאונה בכביש 90 בערבה/לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות

חבריה של מאיה קדוש שנהרגה אתמול (שבת) בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש הערבה ספדו לה. "היא הייתה נאמנה לילדים שלה, את כל חייה הקדישה להם", אמרה חברה טוני. "היא רצתה לחזור מוקדם מהחופשה באילת כדי להיות עם הילדים לפני החשיכה, כשהם עדיין ערים. היא תמיד שקטה, היא הקפידה לא לדבר לשון הרע על אף אחד. זו אבדה גדולה בשבילנו. אנחנו חברות מגיל 8. מדובר בכביש מוות ואף אחד לא עושה שום דבר. כמה אפשר לצעוק? מישהו חייב להתעורר".

לצד קדוש נהרגו בתאונה הקטלנית סמוך למושב פארן עומר עביד בן ה-65 ושני נכדיו, נור בת 13 ודאוד יעקוב בן ארבע, תושבי מזרח ירושלים. שני פצועים נוספים, גברים כבני 40, פונו במסוק לבית החולים סורוקה לקבלת טיפול רפואי, כשהם במצב בינוני עד קשה.

מאיה קדוש. באדיבות המשפחה
מאיה קדוש/באדיבות המשפחה

מתחקור האירוע עולה כי מדובר בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב, שהנוסעים בהם חזרו מחופשה משפחתית באילת. ממצאי החקירה הראשוניים מעלים כי רכב שנסע לכיוון דרום סטה מנתיבו, מסיבה שעדיין נחקרת, ופגע ברכב שנסע לכיוון צפון. החקירה נמשכת בידי בוחני תאונות הדרכים ממרחב הנגב.

הפרמדיקים של מד"א תיארו את זירת התאונה כ"מחרידה". "ראינו שני כלי רכב מעוכים, מרכב אחד חולצו גבר כבן 40 ואישה כבת 40 שהייתה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית קשה", נמסר. "הגבר היה בהכרה וסבל מחבלות, ולאחר טיפול ראשוני פונה לבית חולים במסוק כשמצבו בינוני עד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully