וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד ציון אמיר: "סעיף השוחד בתיק 4000 קרס. אין סיכוי שנתניהו יורשע"

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 19:17

עו"ד אמיר, מבכירי הפרקליטים בישראל, התארח בפודקאסט של העיתונאי לשעבר נדב פרי, שמשמש כיום סמנכ"ל בדלק קידוחים, ואמר כי הוא סבור שסעיף השוחד בו מואשם רה"מ לשעבר בתיק 4000 קרס "אם 'שיחת ההנחיה' עם פילבר לא התקיימה". עם זאת, הוא ממליץ לו ללכת לעסקת טיעון

בווידאו: נמשכת חקירתו הנגדית של פילבר אחרי שהפרקליטות ביקשה לתקן את כתב האישום/מערכת וואלה!

עו"ד ציון אמיר אמר היום (חמישי) כי סעיף השוחד בו מואשם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, קרס. "השוחד קרס, חד וחלק. בלתי אפשרי שנתניהו יורשע בזה", אמר אמיר.

עו"ד אמיר, מבכירי הפרקליטים בישראל, סבור שמה שמוכיח את טענת השוחד בתיק 4000 היא "שיחת ההנחיה" של נתניהו לעד המדינה שלמה פילבר, בה הורה לכאורה ראש הממשלה לשעבר לפילבר, שהיה מנכ"ל משרד התקשורת, להיטיב עם הבעלים של בזק ושל אתר וואלה!, שאול אלוביץ'.

"אם היא לא מתקיימת, השוחד קרס. בית המשפט אומר בעצמו 'איך אפשר לתקן את כתב האישום'? זה כמו שיאשימו מישהו בשוד בנק ויגידו שהוא היה במקום מסוים בתאריך מסוים. ואז מתברר שבאותו יום הוא היה בכלל בלונדון".

בריאיון לפודקאסט של העיתונאי לשעבר נדב פרי, המשמש כיום כסמנכ"ל רגולציה בניומד אנרג'י (לשעבר דלק קידוחים), אמר העורך דין הוותיק כי על אף שהוא בטוח שנתניהו כבר לא יורשע בשוחד הוא היה ממליץ לו ללכת על עסקת טיעון: "כמעט בלתי אפשרי שיהיה זיכוי מכל הסעיפים".

עורך הדין ציון אמיר בפרסום החלטות בתיק סלמון טקה במשרד המשפטים, נובמבר 2019. רוני כנפו
עו"ד ציון אמיר/רוני כנפו

אתמול מתחו השופטים בתיקי נתניהו ביקורת חריפה הבוקר על הפרקליטות, לאחר שזו הגישה בקשה לתקן את כתב האישום בתיק 4000. במהלך הדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים, תהו השופטים אם פערי הגרסאות שעלו במהלך חקירתו הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר, מצדיקים את תיקון כתב האישום.

הדיון עסק בחקירתו הנגדית של פילבר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת, על ידי סניגורו נתניהו. בפתחו, הציגה התובעת יהודית תירוש את הבקשה לתיקון הסעיף בכתב האישום, הנוגע למועד "פגישת ההנחיה", בה לפי פילבר הורה לו נתניהו להיטיב עם בזק. ההגנה הראתה כי לוח הזמנים לא מסתדר עם הראיות - מה שהוביל לבקשת הפרקליטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully