וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שכפ"צים, מסיכות סקי ומכונית גנובה: חשודים ממשפחות פשע נעצרו בלב כפר סבא

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 17:25

ארבעת החשודים, תושבי העיר בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו במהלך נסיעתם עם לוחית זיהוי מזויפת, כשהם לבושים בבגדים המסתירים את זהותם. במשטרה נערכו למעצר, ולדבריהם מנעו את הפעילות הפלילית הקשורה לסכסוך בין כנופיות פשיעה מקומיות. הבוקר יובאו לבית המשפט להארכת מעצרם

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

ארבעה בני אדם המשתייכים למשפחות המזוהות עם עולם הפשע נעצרו אמש (רביעי) בלב העיר כפר סבא בחשד שהיו בדרכם לבצע חיסול בעיר. הארבעה, כולם תושבי העיר בשנות ה-20 לחייהם, נסעו ברכב גנוב עם לוחיות רישוי מזויפות, כשהם לבושים שכפ"צים, כפפות ומסיכות סקי. העצורים הם אושר ואושרי אלמקייס, בני דודים והאחים שי ונתן דהן, המשתייכים על פי החשד לצד של דחבש-אלפרון, בסכסוך הכנופיות מול טולדו. מעצרם הוארך עד לסוף החודש.

המשטרה מסרה כי נערכה למעצר החשודים תוך אכיפה מוגברת באזור השרון. לדבריה, בפעילות סמויה שביצעה הצליחה לעצור אותם בעת שנסעו ברכב גנוב הנושא לוחיות רישוי מזויפות. הארבעה עטו מסיכות סקי, שכפ"צים וכפפות, שנלקחו מהם לאחר שנעצרו.

הארבעה עוכבו לחקירה במשטרה, שבסיומה נעצרו. בכוונת המשטרה להביאם הבוקר לדיון בבית המשפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

סיכול אירוע פלילי בשרון 26 במאי 2022. דוברות משטרת ישראל
הארבעה נעצרו בחשד שהיו בדרכם לבצע חיסול. הציוד שנשאו החשודים/דוברות משטרת ישראל

לפני שבועיים נורה גבר בן 45 בבת ים על ידי אופנוען שחלף על פניו ברחוב. הוא נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים וולפסון בחולון. יום קודם לכן נפצע קשה קרוב משפחה של בכיר בעולם הפשע מירי בקריית ים.

בתחילת החודש סיכלה המשטרה ניסיון חיסול באשדוד של בכיר בארגון הפשיעה של שלום דומרני. ברכבו של הבכיר, איש ביצוע של הארגון, נמצא מטען חבלה. חבלנים הוזעקו למקום ונטרלו את המטען, ובמקביל נפתחה חקירה לאיתור חשודים בתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully