וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב דוחה את הביקורת החריפה: אין לי על מה להתנצל, הוציאו את הדברים מהקשרם

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 16:23

חברת הכנסת, שתועדה אומרת כי "אין לה כאבי בטן" בהצבעה על חיילים, נכים, קורבנות אונס ונשים מוכות במסגרת הניסיון להפיל את הממשלה, טענה היום אחרי הפרסום בוואלה! כי מי שצריך להתנצל הוא דווקא מי שהקליט אותה בישיבת הסיעה "והעביר חצאי דברים"

בווידאו: מירי רגב לא מתנצלת/חיים גולדברג

ח"כ מירי רגב (ליכוד), שאמרה אמש בישיבת סיעת הליכוד כי במסגרת המאבק להפיל את הממשלה "אין כאבי בטן" על חיילים, קורבנות אונס, נשים מוכות ונכים, דחתה היום (שלישי) את הביקורת הציבורית כלפיה, והדגישה כי "אין לה על מה להתנצל". ציטוטי רגב פורסמו לראשונה בוואלה!.

רגב טענה כי דבריה הוצאו מהקשרם, וכי מי שצריך להתנצל הוא דווקא "מי שבתוך ישיבת הסיעה עשה אירוע חמור ביותר והוא גם הקליט, וגם העביר חצאי דברים והוציא את הדברים מהקשרם".

מירי רגב במהלך נאומה במליאה הכנסת 20 באוקטובר 2021. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
לא מתנצלת. רגב/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

"החלטנו שאנחנו רוצים להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן גם כשזה על החיילים", אמרה רגב אתמול בישיבת הסיעה. לדבריה, "כשיוצאים ארבעה או חמישה חברי ליכוד, ואומרים נצביע בעד החוק, כל מה שלא נגיד - הפסדנו". רגב אף הוסיפה: "בכל מה שקשור בפייק, בתעמולה, אנחנו לא מצליחים".

"ברגע שיש חוק שקשור לחיילים, לנכים, לבטן הרכה של כולנו, צריך להיערך נכון. אין בעיה, קיבלנו החלטה כאופוזיציה שבאף חוק לא מצביעים בעד. באף חוק, רק אם יש מלחמה או מבצע", היא אמרה. "אבל מה קורה? החלטנו להצביע בעד החוק של השר הזה או הח"כית ההיא, אז אל תבואו לעצמנו בטענות. אני אומרת חד וחלק - אנחנו כסיעה החלטנו שאנחנו אופוזיציה לוחמת והחלטנו להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס כי כולם מבינים שזה הרציונל. אבל כל הזמן מקבלים החלטה, ואז שואלים 'עם החיילים למה לא?'".

בקואליציה זעמו על דבריה של רגב, שעוררו ביקורת רבה. ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, שיתף את הכתבה מוואלה! בטוויטר, וכתב כי "פוליטיקה על חשבון החיילים שלנו זה איבוד עשתונות ותחתית מוסרית. נתניהו והאופוזיציה נגד חיילי צה"ל. איזו בושה".

עוד בוואלה!

המסר המזעזע של רגב ושטייניץ: מה שווה המדינה, אם אנחנו לא שולטים בה?

לכתבה המלאה

היום היא ניסתה להסביר את הדברים. "זה לא סוד מה אני עשיתי ומה אני פועלת למען חיילי צה"ל, למען הפריפריה ולמען הנכים", אמה רגב. "בישיבת הסיעה אמרתי דבר מאד ברור: יש לנו תפקיד אחד - להפיל את הקואליציה המסוכנת הזאת שלא מסוגלת להעביר אפילו חוק אחד לולא האופוזיציה. אם אנחנו הולכים בסוגיות מסוימות שבאמת עושות לנו כאבי בטן - אנחנו בעד החיילים, בעד הנכים והחלשים אבל אם הם צריכים אותנו, בואו נדרוש דרישות. לא נלך להתקפל בגלל הספין התקשורתי שעושים עלינו ובגלל ההנדוס התודעה שעושים נגדנו. אנחנו צריכים להפיל את הקואליציה, ואם נתמוך בחוקים מסוימים זה רק מול קבלת הדרישות שלנו. אנחנו צריכים ללכת עם האמת ולהילחם עליה. האוכלוסיות האלה חשובות לנו - אנחנו פועלים למענן ואם הם (הקואליציה) באים לסנדל אותנו, אנחנו נסנדל אותם חזרה עם הדרישות שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully