וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר, שרה והרופא המשפחתי: האנשים שאולמרט ביקש להעלות לדוכן העדים

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 16:37

אחרי שהליך הגישור נכשל, ראש הממשלה לשעבר ביקש מבית המשפט לחייב את בני משפחתו של יו"ר האופוזיציה להעיד בדיון ההוכחות שצפוי להיערך בעוד כשלושה שבועות. אולמרט ביקש לזמן גם את ראש החוג לפסיכולוגיה במכללת תל חי ומקורבו לשעבר של נתניהו, ניר חפץ

בווידאו: דיון בתביעת לשון הרע שהגישו בני הזוג נתניהו נגד אולמרט/צילום: ניב אהרונסון ורויטרס

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיש היום (ראשון) לבית המשפט השלום בתל אביב את רשימת העדים אותם הוא מבקש לזמן לעדות במסגרת דיוני ההוכחות בתביעת הדיבה שהגישו נגדו יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר. הדיון צפוי להיערך ב-12 ביוני.

מלבד בני משפחת נתניהו אולמרט גם ביקש לזמן את עד המדינה בתיק 4000 ניר חפץ, ראש החוג לפסיכולוגיה במכללת תל חי, פרופסור שאול קמחי, ראש המל"ל לשעבר פרופסור עוזי ארד. בנוסף, גם את עובדת מעון ראש הממשלה לשעבר סילביה גנסין והרופא האישי של משפחת נתניהו ד"ר צבי ברקוביץ.

קדם משפט תביעת לשון הרע שהגישו משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט, בימ"ש השלום ת"א, 10 בינואר 2021. אבשלום ששוני, פול
אולמרט באחד מהדיונים בבית המשפט. ינואר 2021/פול, אבשלום ששוני

בשבוע שעבר פורסם כי בית המשפט יאפשר לאולמרט לחייב את בני משפחת נתניהו לעלות לדוכן העדים במשפט תביעת הדיבה נגדו. זאת, לאחר שהליך הגישור בין ראשי הממשלה לשעבר נכשל. השופט עמית יריב לא הסתיר את אכזבתו מכך שהצדדים לא הגיעו לפשרה וכתב כי "נראה כי לא יהיה מנוס משמיעת הוכחות בתיק".

לפני כשלושה חודשים דחה בית משפט השלום תל אביב את בקשתו אולמרט להעביר נתניהו בדיקה פסיכיאטרית יחד עם אשתו, שרה נתניהו ובנם, יאיר נתניהו. אולמרט ביקש להעביר לידיו רשומות רפואיות בתחום בריאות הנפש, לחתום על כתב ויתור על סודיות רפואית ולהיבדק בידי פסיכיאטר מטעמו.

עוד בוואלה!

אדם דתי מבקש לתבוע את בורגר קינג: הייתי בטוח שהסניף כשר, אך קיבלתי צ'יזבורגר אמיתי

לכתבה המלאה
משפחת נתניהו. רויטרס
יעלו לדוכן העדים. בנימין, שרה ויאיר נתניהו/רויטרס

משפחת נתניהו הגישה תביעת דיבה בסך 837 אלף שקלים נגד אולמרט, שכינה אותם "חולי נפש" בריאיונות שנתן. בתום הדיון לא הושג הסדר בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully