וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות בני אדם ליוו למנוחות את סהר פרל שטבע כשניסה להציל את כלבתו

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 17:35

פרל נכנס למים באגם הנקיק שבעיר לאחר שכלבתו האהובה לאטי נסחפה, ואז החל בעצמו לטבוע. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים וולפסון בחולון במצב קשה מאוד, כשהוא מורדם ומונשם, ומותו נקבע במהלך הלילה. הלווייתו נערכה באלישמע. "אין אהבה כזו"

סהר פרל, טבע למוות כשהציל את כלבתו שנכנסה לאגם בראשון לציון. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"אין אהבה כזאת". פרל וכלבתו לאטי/צילום מסך, מתוך פייסבוק

מאות בני אדם הגיעו היום (ראשון) לבית העלמין באלישמע ללוות למנוחות את סהר פרל בן ה-18 שניסה להציל את כלבתו מטביעה. פרל קפץ אתמול לאגם הנקיק בראשון לציון בניסיון להציל את כלבתו לאטי, ואז החל בעצמו לטבוע. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים וולפסון בחולון במצב קשה מאוד, כשהוא מורדם ומונשם, ומותו נקבע במהלך הלילה.

סבתו של פרל קראה בבכי "איפה הנכד שלי. ילד יפה תאר. בן 18, רק מסיימים בית ספר. הציל את הכלבה שלו וטבע, למה אלוהים לא הציל אותו. הוא אהב כלבים יותר מאשר את עצמו".

האהבה של סהר לכלבים ניכרת בדף הפייסבוק שלו, שם הוא נהג להעלות תמונות משותפות, ובהן בין היתר כינה את כלבתו "השותפה הקטנה שלי", חיבק אותה וכתב עליה "אין אהבה כזו". נוי ביטון, מכרתו של סהר, סיפרה כי הוא היה כלבן ובילה הרבה מזמנו בפנסיון כלבים. "הוא היה מתאמן עם גורה בשם לאטי. כולנו בסערת רגשות ממה שקרה", אמרה. "הגורה תמשיך לעשות ספורט כלבני כמו שהיה רוצה".

סהר פרל, טבע למוות כשהציל את כלבתו לאטי שנכנסה לאגם בראשון לציון. באדיבות המשפחה
"השותפה הקטנה שלי". פרל וכלבתו לאטי/באדיבות המשפחה

"קיבלנו הודעה מחברים של הצעיר על כך שחברם רץ להציל את הכלב שלו שנפל למים והם החלו לטבוע", סיפר גיל בן נעים, מנהל משמרת בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון. "צוות פקחים שלנו הגיע מייד למקום וסייענו לצוותי מד"א".

אנשי מד"א שהגיעו לזירה, סהר מסס ובנימין למדן, סיפרו כי "הגענו עם ניידת טיפול נמרץ למקום והלכנו רגלית אל הפצוע ששכב מחוסר הכרה - לאחר שנמשה מהמים. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים והנשמות, ולאחר שחזר הדופק - הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully