וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזור גורלי: רצה להרשים את החברה - ודיווח למשטרה על ניסיון פיגוע

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 7:55

תושב באר שבע בן 19 נעצר לאחר שדיווח למשטרה דיווח כוזב על פיגוע שלא התרחש במיתר. לאחר שהתברר כי שום מקרה אירע ביישוב, החשוד אותר, נלקח למשטרה והתברר כי הוא בדה אותו כדי להרשים את חברתו והוריה "כדי לצאת גיבור ישראל"

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

תושב באר שבע בן 19 נעצר אתמול (שישי) לאחר שדיווח למשטרה דיווח כוזב אודות פיגוע שלא התרחש במיתר. לאחר שהתברר כי שום מקרה חריג לא התרחש ביישוב, החשוד אותר, נלקח למשטרה והתברר כי הוא בדה את האירוע כדי להרשים את חברתו והוריה.

על פי המשטרה, הורי הילדה התנגדו לקשר בינה ובין הצעיר, והוא החליט לבדות את הסיפור בניסיון לפגוש אותה פעם נוספת אחרי שגורש מביתם.

האירוע החל סמוך לשעה 23:00, אז התקבל במוקד 100 דיווח מאדם שנשמע מבוהל ומתנשף וביקש מהר ניידות כי ברחוב הראל יישוב מיתר קבוצת נערים דתיים רצים ואומרים שיש פצוע מירי או דקירות. בנוסף דיווח שהוא רואה אדם עם סימני דם, ייתכן והוא ערבי.

כוחות משטרה הוקפצו למקום ופתחו בסריקות נרחבות והצטרף אליהם אדם אשר הציג עצמו כעד לאירוע. במקביל, בנסיון לחזור אל המודיע, הטלפון שלו היה מנותק ולא אותרו ממצאים בשטח.

המודיע, שהתגלה כבן 19 מבאר שבע, מסר מספר סלולרי לא תקין שכתובתו הייתה תושב חרדי מודיעין עילית. שוטרים שנשלחו לתושב מודיעין עילית הבינו כי הוא כלל אינו יודע במה מדובר, ובאמצעות פעולות טכנולוגיות אותר המודיע, אותו חשוד בן 19 שבדה את הסיפור. החשוד שוחרר בתנאי מעצר בית והחקירה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully