וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחודשיים אחרי הפיגוע בבני ברק: אלמנתו של אחד הנרצחים ילדה בן

עודכן לאחרונה: 20.5.2022 / 18:38

נעמה יחזקאל, אלמנתו של הרב אבישי יחזקאל הביאה לעולם ילד, אחרי שבעלה נרצח כשהייתה בחודש השמיני להריונה. אבישי נורה למוות כשירד לטייל עם בנו בן השנה וחצי, כדי להרדים אותו. אז הגיח המפגע והעגלה נותרה מיותמת

בווידאו: מסעות ההלוויה של אבישי יחזקאל והרב יעקב ישראל שלום/צילום: יותם רונן

נעמה יחזקאל, אלמנתו של הרב אבישי יחזקאל, שנרצח בפיגוע בבני ברק לפני כחודשיים, ילדה היום (שישי) בן. היא הייתה בחודש השמיני להריונה בזמן אירוע הטרור הקטלני, שבו נורה למוות בעלה כשירד לטייל עם בנו בן השנה וחצי, כדי להרדים אותו. בפיגוע נרצחו ארבעה בני אדם נוספים - הרב יעקב שלום, ויקטור סורוקופוט בן ה-32 ודימיטרי מיטריק בן ה-23 מאוקראינה ורס"מ אמיר ח'ורי שנטרל את המחבל.

עובדיה, אחיו של אבישי, ספד לו: "היית האח הכי יקר, הכי חביב, בן זקונים, היית לי אח אחד. עכשיו גם את זה אין לי, תמיד היית עוזר לנו בכל דבר. תמיד היית רוקד ושמח והכנסת שמחה לבית. זאת אבידה גדולה לא רק לי, לכל עם ישראל".

הרב אבישי יחזקאל. 30 במרץ 2022. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
נרצח כשטייל עם בנו בעגלה. הרב אבישי יחזקאל/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"תמיד דאגת לי. בימים האחרונים באת לכולל ואמרת שאתה רוצה ללמוד איתי חברותא. נפרדת מהאברכים של הכולל, היה כל כך יפה. אמרת לי 'משמיים באתי' ולא הבנתי למה אתה מתכוון. התקשרת אליי ואמרת 'אני שומע יריות, תיזהר, תהיה בתוך הבית'. חששת לי, ומאז לא שמעתי ממך. דאגת לנו יותר מלעצמך, סוככת על הילד בגופך. הראית גבורה יהודית אמיתית, נהרגת על קידוש השם, אין בזה שום ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully