וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "נשב עם מי שצריך לשבת, אין לנו כוונה לוותר על הממשלה"

עודכן לאחרונה: 20.5.2022 / 9:19

ראש הממשלה החליפי כתב בפוסט בפייסבוק כי לא ייתן לבן גביר וביבי "להרוס את המדינה". "לשנות את ההיסטוריה זו לא משימה קלה", כתב, "יש כוחות גדולים ואפלים שנאבקים בנו". עוד מסר לקואליציה כי יש להשאר חזקים וביחד על מנת "לנצח" לדבריו. "נתקן כל מה שצריך לתקן"

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד כתב היום (שישי) בפוסט בפייסבוק כי הממשלה הקיימת היא הדבר הנכון למדינת ישראל ועם ישראל. "אין לנו שום כוונה להיכנע או לוותר עליה. אין לנו שום כוונה לתת לביבי ובן גביר הזדמנות להרוס את המדינה", אמר. "נעשה מה שאנחנו עושים כל פעם מחדש, נשב עם מי שצריך לשבת, נתקן כל מה שצריך לתקן".

עוד התייחס לפיד לקואליציה והעביר להם מסר לפיו לדבריו הם מצילים את מדינת ישראל והדמוקרטיה. "כן, לפעמים זה קשה. אתם יודעים מה, זה אמור להיות קשה. לשנות את ההיסטוריה זו לא משימה קלה", ציין. "יש כוחות גדולים ואפלים שנאבקים בנו. עד עכשיו ניצחנו אותם - נגד כל הסיכויים כי היינו נחושים ועבדנו יחד. זה מה שאנחנו הולכים לעשות גם בהמשך. רק ביחד ננצח".

יאיר לפיד ב״פסגת הנגב״ 28.3.2022. לע"מ, צילום מסך
יאיר לפיד ב״פסגת הנגב״ 28.3.2022/צילום מסך, לע"מ

דבריו של לפיד מגיעים ברקע פרישתה מהקואליציה של ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי ממרצ. "אינני יכולה להמשיך ולתמוך בקיומה של קואליציה שמתנכלת בצורה מחפירה זו כלפי החברה שבאתי ממנה", כתבה במכתב ששלחה לבנט ולפיד.

זועבי לא עידכנה מראש את יו"ר מרצ ניצן הורוביץ על החלטתה ובמרצ למדו על כך מהתקשורת. גם המכתב ששלחה לבנט ולפיד נשלח קודם כל לתקשורת ורק אז ללשכות ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully