וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים בין כוחות צה"ל לפלסטינים במהלך מבצע מעצרים בג'נין

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 9:19

הפעילות החלה הלילה במטרה לעצור מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון, והתמקדה בוואדי בורקין - המקום בו נהרג לוחם הימ"מ ביום שישי. הפלסטינים דיווחו כי הצבא פעל במספר שכונות וכיתר מספר מבנים. בצה"ל מסרו כי נעצרו 14 חשודים, ולא היו נפגעים

בווידאו: תיעוד מפעילות כוחות צה"ל ברחבי אוגדת יהודה ושומרון/דובר צה"ל

עימותים בין כוחות צה"ל לפלסטינים אירעו הבוקר (רביעי) במהלך מבצע מעצרים שערך הצבא ברחבי ג'נין. בצה"ל עדכנו כי במהלך הלילה עצרו 14 חשודים בפעילות טרור, וכי הבוקר פעלו הלוחמים בוואדי בורקין, שם נהרג לוחם הימ"מ נעם רז במהלך פעילות ביום שישי.

לפי הדיווח הפלסטיני צה"ל פעל במספר שכונות שונות, שם הציב צלפים על הגגות, חסם צירים וכיתר מבנים. במקום התפתחו עימותים אלימים, וחמושים נקראו לסייע בפגיעה בחיילים. כמו כן, נשמע ירי לעבר לוחמי צה"ל.

פעילות כוחות צה"ל בג'נין 13 באפריל 2022. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל בג'נין, אפריל/דובר צה"ל

בהודעה של דובר צה"ל נמסר כי במהלך הלילה פעל הצבא במספר מוקדים, בין היתר בכפרים אל חאדר, תל, דיר איסתיא, זבובה ואל יאמון. בנוסף נמסר שאתמול בשעות הערב התקיימה פעילות נוספת במעיין בכפר דורא אל קרע שבאזור בנימין, במהלכה נעצרו ארבעה מבוקשים החשודים בפעילות של חמאס.

עוד בוואלה!

בהשתתפות אביו של המחבל מהפיגוע בדיזנגוף: המונים בתהלוכה לזכר אחיו של זביידי בג'נין

לכתבה המלאה

בראשית השבוע התרכזו מאות חמושים במחנה הפליטים ג'נין במחאה על פעולת צה"ל במחנה הפליטים ג'נין וואדי ברוקין, ומעצר חשודים במהלך יום שישי האחרון, במהלכו נפצע ולאחר מכן מת אחיו של זכריה זביידי. התמונה בה מאות חמושים מאיימים עם נשק על בכירי הרשות הפלסטינית המקומיים ועל ישראל, עוררה חשש גדול מאוד במיוחד עקב מספר הנשקים והתחמושת שנמצאים במחנה הפליטים. גורמי ביטחון טענו אתמול כי החשש הוא, בין היתר, שלאיומים של אותם חמושים שקראו לשחרר את גופתו של זביידי, שמשויכים בעיקר לג'יהאד האסלאמי, יתחברו גם כוונות בשטח לבצע פיגועי ירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully