וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשתתפות אביו של המחבל מהפיגוע בדיזנגוף: המונים בתהלוכה לזכר אחיו של זביידי בג'נין

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 0:05

המונים התאספו ברחובות העיר הפלסטינית לציון מותו של אחד המחבלים שנהרג במעצר המבוקש בכפר בורקין בשבוע שעבר. בתיעוד מהאירוע נראים עשרות הולכים עם נשקים שלופים. "ברוח, בדם, נפדה אותך דאוד"

בווידאו: תהלוכה לציון מותו של דאוד זביידי, אחיו של זכריא זביידי/לפי סעיף 27א'

תהלוכה לציון מותו של אחיו זכריה זביידי, דאוד זביידי, נערכה הערב (ראשון) בג'נין. באירוע השתתפו המונים, וביניהם אביו של המחבל שביצע את הפיגוע ברחוב דיזנגוף שבתל אביב בחודש שעבר. בתיעוד נראים עשרות הולכים בתהלוכה עם נשקים שלופים. "ברוח, בדם, נפדה אותך דאוד", צעקו המשתתפים. האב אמר: "אני קורא לאנשים שלנו בחברון ובגדה. אנחנו מחכים לסיוע מכם, בתחמושת וכדורים, תשלחו אותם בכל דרך שתוכלו. אנחנו צבא אחד. אני קורא מעכשיו לא לירות באוויר. תשמרו את הכדורים".


מוקדם יותר היום מת מפצעיו זביידי בבית החולים רמב"ם שבחיפה. זאת, לאחר שנפצע ביום שישי בפעילות כוחות הביטחון בג'נין למעצר המבוקש מחמוד אל-דבעי. במהלך הפעילות נהרג לוחם הימ"מ נעם רז. מבית החולים רמב"ם נמסר כי "זביידי הועבר לקריה הרפואית ביום שישי כשהוא מונשם ומורדם, והוגדר במצב אנוש עם הגעתו לחדר הלם. ‏הוא טופל ביחידה לטיפול נמרץ, והבוקר נקבע מותו".

תהלוכה לציון מותו של דאוד זביידי, אחיו של זכריה זביידי, שנהרג בעימותים עם כוחות הביטחון בבורקין, 15 במאי 2022. לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות, מערכת וואלה!
אביו של המחבל מהפיגוע בת"א והמשתתפים בתהלוכה בג'נין/מערכת וואלה!, לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות

בתוך כך, רז הובא מקודם יותר היום למנוחות בהר הרצל. הוא התגורר ביישוב קידה והותיר אחריו את אשתו אפרת ושישה ילדים. טקס ההלוויה נערך במעמד משפחתו וחבריו של רז, וכן השר לביטחון פנים עמר בר-לב, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, מפקד מג"ב אמיר כהן, מפקד הימ"מ, תנ"צ ח', ובכירים נוספים במערכת הביטחון.

"תודה שזכינו בך ותודה שבחרת בי להיות אשתך", ספדה אישתו אפרת. "בחייך, נתת את כולך לעם ישראל אז הוא בא היום להגיד תודה. תודה שלימדת אותנו צניעות והסתפקת במועט, תודה על החיים האהבה והשמחה שהכנסת בבית. אצלך, כל הערכים באו לידי ביטוי במעשים, החיבור לאדמה, לבנות ולהצטרף ליישוב חדש. הלב נקרע מגעגועים ואהבה".

עוד בוואלה!

נעם רז, לוחם הימ"מ שנהרג בפעילות ליד ג'נין, הובא למנוחות

לכתבה המלאה
נעם רז. באדיבות המשפחה
נפל בפעילות בג'נין. נעם רז/באדיבות המשפחה

בניו ספדו לו גם הם. "אבא, מי שכתב את המשפט 'אמור מעט ועשה הרבה' בטוח הכיר אותך. היה לך חלום להכניס ספר תורה ואנחנו נגשים אותו לעילוי נשמתך. תמיד היית שמח בחלקך ואף פעם לא שמענו אותך מתלונן. אתה צנוע, גיבור, על אדמת הקודש אתה האדם הכי טוב בעולם. אנחנו מאמינים שיש לך נחת רוח גדול במרומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully