וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אישה נמצאה מתה בדירה באשדוד, בן זוגה נעצר

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 18:37

האישה הגישה ב-2015 תלונה על אלימות נגד בן זוגה, שנעצר זמן קצר לאחר שאותרה גופתה. טרם התבררו נסיבות מותה של האישה. צוות מד"א: "ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה, ביצענו בה בדיקות רפואיות אך נאלצנו לקבוע את מותה במקום"

בווידאו: זירת החשד לרצח באשדוד/צילום: ידיעות מהשטח

אישה אותרה היום (שני) בדירה באשדוד כשהיא ללא רוח חיים - המשטרה עצרה את בן זוגה בחשד לרצח. המשטרה הוזעקה למקום לאחר שעלה חשד לפגיעה באישה, החלה בסריקות וכעבור זמן קצר עצרה את החשוד לחקירה. צוות מד"א הגיע למקום וקבע את מותה. טרם התבררו נסיבות מותה של האישה, שהיתה מוכרת לשירותי הרווחה. ב-2015 הגישה האישה תלונה נגד בן זוגה על אלימות.

פראמדיק מד"א ישראל לוגסי וחובש רפואת חירום אוראל אסולין, סיפרו כי כשהגיעו למקום חברו לכוחות המשטרה ונכנסו לדירה. "ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה, ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

זירת החשד לרצח באשדוד 
16 במאי 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת החשד לרצח באשדוד/דוברות משטרת ישראל

יו"ר נעמת, חגית פאר, מסרה כי "זה יום מזעזע שבו נרצחת אישה נוספת בישראל, זאת במקביל לצ'ופר שמקבל עבריין המין אלון קסטיאל בדמות שחרור מוקדם וכאשר רק בבוקר קמנו לבשורה על מעצרו של ראש עמותה שחשוד במעשים מזוויעים בנערות". היא ציינה כי למרות שאין קשר ישיר בין המקרים, "הם כולם מציגים תמונה עגומה מאד של מצב הנשים בישראל וההתמודדות הלקויה של כלל המערכות במדינה עם תופעת האלימות על כלל סוגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully