וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל בטיסה: נכה קטוע רגל נאלץ לזחול על רצפת המטוס

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 12:25

אבנר עדכן מראש את חברת "טורקיש אייר" כי הוא נכה שמתנייד על קלנועית - אך לפני הנחיתה, נודע לו כי כיסא הגלגלים בו הוא נעזר בטיסות נשבר, והוא התבקש "לצעוד" על ידי צוות המטוס. בלית ברירה, זחל עד שהצליח לרדת מהמטוס. "בושת פנים, עוגמת נפש"

בווידאו: נכה נאלץ לצאת ממטוס בנתב"ג בזחילה משום שלא נמצא כסא גלגלים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

כיסא הגלגלים של מטוס "טורקיש אייר" נשבר - נכה קטוע רגל נאלץ לזחול על רצפת המטוס כדי לרדת ממנו. אבנר מולה עדכן מראש את חברת הטיסה כי הוא צריך כיסא גלגלים צר, שבדרך כלל משמש אותו בטיסות כדי להיכנס למקום הישיבה ולרדת מהמטוס. אך ב-11 במאי, לפני הנחיתה, איש צוות המטוס ניגש אליו, אמר לו שאין ברשותם כיסא גלגלים כי הוא נשבר וביקש ממנו "לצעוד עד היציאה מהמטוס".

אבנר ענה לו שהוא אינו יכול לצעוד, ובתגובה איש צוות המטוס אמר "תצטרך להבין אותנו, אין ברירה". בפוסט שפרסם בפייסבוק שיתף, "חיכיתי דקות במטוס כשצוות הניקיון עמד לסיים את שאיבת האבק והלכלוך מהרצפה, עד שהתייאשתי, ירדתי לרצפת המטוס וזחלתי עד ליציאה מהמטוס, שם הייתה הקולנועית". אבנר כתב כי המשיך לזחול "בשארית כוחותיו" עד אמצע השרוול, שם נעצרתי, לא יכולתי יותר, אז הביאו את הקלנועית בריצה אליי". הוא סיכם, "עברתי בושת פנים, עוגמת נפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully