וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 50 נעצר בחשד שניסה לפרוץ לביתו של מנכ"ל שטראוס - וטען שטעה בזיהוי

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 22:15

לדברי החשוד הוא חשב שמדובר בביתו של קבלן שהעסיק אותו והיה חייב לו כסף, ועשה זאת במטרה להתעמת איתו. ואולם, הוא לא הסכים לספק פרטי זיהוי נוספים על הקבלן, וביהמ"ש החליט להאריך את מעצרו ב-5 ימים. "גרסת החשוד מעוררת קשיים"

בווידאו: עופרה שטראוס מתנצלת בפני הלקוחות על תקלת הסלמונלה במפעל השוקולד/ציולם: יותם רונן

תושב אילת בן 50 נעצר במהלך סוף השבוע בחשד שניסה לפרוץ לחצר הווילה של מנכ"ל שטראוס גיורא בר דעה באזור השרון, וכן לכלי רכב השייך לו במטרה לשתול בו מכשירי האזנה. בחקירתו במשטרה טען כי הוא לא מכיר את המנכ"ל, וחשב שהגיע לבית של קבלן שהעסיק אותו וחייב לו כסף. בשלב זה ציין בית המשפט כי גרסתו "מעוררת קשיים", והורה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

לפי גרסת החשוד, הוא חשב שהגיע לבית של קבלן שהעסיק אותו וחייב לו כסף, אותו ביקש לגבות נוכח סירובו לשלם לו. לכן הוא פרץ לרכב, כדי להפעיל את האזעקה ולגרום לקבלן לצאת החוצה על מנת להקליט אותו באמצעות מכשירי האזנה שהביא עמו.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
החשוד טען שלא מכיר את מנכ"ל שטראוס/ראובן קסטרו

בשלב זה במשטרה ניסו לברר את פרטי אותו קבלן, אך החשוד מסר את שמו הפרטי בלבד ולא הוסיף פרט זיהוי מעבר לכך. "גרסת החשוד מעוררת קשיים", ציין השופט בהחלטתו והורה על הארכת מעצרו לצורך המשך החקירה.

לטענת החשוד, הוא אינו מכיר את מנכ"ל שטראוס. "חשבתי שמתגורר שם המעסיק שלי לשעבר, שחייב לי כספים, רציתי להתעמת איתו בדברים ולהקליט אותו", שב וטען.

עוד בוואלה!

משרד הבריאות: "לא היה אחראי מזון במפעל שטראוס במשך חצי שנה"

לכתבה המלאה

עו''ד רן אלון מטעם הסנגוריה הציבורית מסר כי "מרשי הוא אדם בן 50 ללא כל עבר פלילי, שלדבריו אין לו כל היכרות עם מנכ"ל שטראוס. ומכחיש כל קשר למיוחס לו. למיטב הבנתי הוא הגיע למקום משום שסבר שבמקום מתגורר מעסיקו לשעבר שהינו קבלן שיפוצים שחייב לו כספים".

"גרסת החשוד מעוררת קשיים", ציין שופט בהחלטתו, והורה על הארכת מעצרו של החשוד לצורך המשך החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully