וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום האזכרה לבנם שנהרג בשומר החומות: שני ואסף אביגל חגגו ברית מילה לתינוקם

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 22:53

בני הזוג קראו לבנם הטרי, שנולד ביום העצמאות, אורי. "מאחל לכם רק נחת, שמחה ואור בביתכם", איחל ראש העיר שדרות אלון דוידי לזוג. עם היוולדו של אורי בירך ראש הממשלה בנט את שני אביגל: "מאחל מזל טוב, נחת והמון אושר לשני אביגל, עם ישראל חי"

אלון דוידי יחד עם שני ואסף אביגל ששכלו את בנם עידו בברית של בנם אורי 
12 במאי 2022. מתוך הפייסבוק של אלון דוידי, עיבוד תמונה
דוידי יחד עם בני הזוג אביגל, היום/עיבוד תמונה, מתוך הפייסבוק של אלון דוידי

שני ואסף אביגל ששכלו את בנם עידו במבצע שומר החומות חגגו היום (חמישי) ברית מילה לבנם הטרי - אורי. זאת, ביום השנה למותו של עידו. "מאחל לכם רק נחת, שמחה ואור בביתכם", איחל ראש העיר שדרות אלון דוידי לזוג.

אביגל ילדה את אורי ביום העצמאות ה-74 למדינת ישראל. "הלידה הייתה מאוד מרגשת. שני מרגישה בסדר גמור. הכול עבר בהצלחה תודה לאל", סיפרה עדי אחותה.

ראש הממשלה נפתלי בנט בירך את האם, וכתב כי הוא "מאחל מזל טוב, נחת והמון אושר לשני אביגל, אימו של עידו אביגל ז"ל, שילדה בשעה טובה בן, ביום העצמאות למדינת ישראל. עם ישראל חי". שר הביטחון בני גנץ גם מסר איחולים למשפחה: "התרגשתי לשמוע שנולד להם בשעה טובה בן. במעבר שבין יום הזיכרון לעצמאות ובתמהיל של יגון ושמחה שאי אפשר לתאר במילים - הם מביאים חיים חדשים. מאחל להם בריאות ואושר רב. מזל טוב".

עידו אביגל בן 6 משדרות שנהרג מפגיעת רקטה. באדיבות המשפחה
עידו אביגל, שנהרג במבצע שומר החומות/באדיבות המשפחה

עידו אביגל נהרג לפני שנה בשדרות, במהלך המבצע. רסיס מרקטה שפגעה בבית סמוך לביתו של עידו, חדר דרך חלון הממ"ד שבו שהה והרג אותו. אחרי האירוע סיפרה האם בשיחה עם נציג של ארגון הבריאות העולמי כי רבים מבני המשפחה שהו במרחב המוגן, ואילו בנה "ספג את הפגיעה בשביל כולנו". אביגל עצמה אושפזה לאחר שנפגעה קשה בתקרית.

"הוא תמיד אמר לנו לא לקרוא לו עידו, לקרוא לו 'דודק'ה'. ככה הוא רצה שנקרא לו. הוא היה ילד מאוד שמח", סיפרה אביגל על בנה. "היינו אמורים לרוץ למקלט כל פעם, כל חמש דקות, כל שלוש דקות. הבטחתי לו כל פעם שהלכנו למרחב המוגן שאנחנו במקום בטוח, ועכשיו אני מרגישה ששיקרתי לו, שלא הגנתי עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully