וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטת תל אביב העניקה תואר ד"ר של כבוד לעיתונאית שפרסמה את תחקיר הארווי וינשטיין

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 21:59

לצד התואר שהוענק לעיתונאית ג'ודי קנטור, תארי הכבוד הוענקו לחוקרים פורצי דרך ומנהיגים מעוררי השראה מהארץ ומהעולם. ביניהם, ד"ר קטלין קריקו, החוקרת שגילוייה אפשרו את פיתוח חיסוני הקורונה של החברות פייזר ומודרנה

אוניברסיטת תל-אביב העניקה היום (חמישי) תארי דוקטור כבוד לג'ודי קנטור, העיתונאית שפרסמה את התחקיר על המליארדר הארווי ויינשטיין. לצדה, תארי הכבוד הוענקו לחוקרים פורצי דרך ומנהיגים מעוררי השראה מהארץ ומהעולם. ביניהם, ד"ר קטלין קריקו, החוקרת שגילוייה אפשרו את פיתוח חיסוני הקורונה של החברות פייזר ומודרנה. לצד זאת, תואר עמית כבוד הוענק לפדרציה של יהודי איראן בניו יורק.

תארי דוקטור כבוד  לג'ודי קנטור, העיתונאית שפרסמה את תחקיר הארווי ויינשטיין. אוניברסיטת תל אביב, אתר רשמי
מקבלי התואר באוניברסיטת תל אביב, היום/אתר רשמי, אוניברסיטת תל אביב

תארי הכבוד הוענקו לזוכים על ידי יושב ראש חבר הנאמנים, עורכת הדין דפנה מיתר, נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריאל פורת והרקטור פרופ' מרק שטייף.

לפי האוניברסיטה, התואר הוענק לקנטור על "תרומתה המהותית לשיח האזרחי והתרבותי כסופרת וכעיתונאית חוקרת; על נחישותה חסרת הפשרות לחשוף אמיתות נסתרות המעוררות דיון ציבורי נרחב, גורמות לשינוי עמדות, מעצבות מדיניות ומשנות חיים; על מלחמתה האמיצה בהטרדות מיניות שהולידה את תנועת "מי טו" העולמית ושינתה את פני הדור; על אותות ההוקרה הרבים שהוענקו לה בזכות עבודתה החשובה כסופרת וכעיתונאית, ביניהם פרס פוליצר; ועל מחויבותה העמוקה לצדק חברתי המעוגן בערכים יהודיים ואוניברסליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully