וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה ספורטה חניה היא החשודה באיומים על ראש הממשלה בנט ומשפחתו

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 14:02

ספורטה חניה, תושבת אשקלון בת 65, חשודה כי שלחה למשפחת בנט מעטפות ובתוכן קליעים מעצרה הוארך עד יום ראשון והיא מכחישה את המיוחס לה. היא פעילה מאוד ברשתות החברתיות, ומתבטאת רבות נגד רה"מ, בין היתר כתבה על תמונתו של בנט "רוצח לדין, העם לא יוותר לך"

בווידאו: הוארך מעצרה של החשודה בשליחת מכתבי איום למשפחת בנט/מערכת וואלה!

אילנה ספורטה חניה, תושבת אשקלון בת 65, היא החשודה באיומים על ראש הממשלה נפתלי בנט ומשפחתו - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. מעצרה הוארך עד יום ראשון. עורך דינה מסר לאחר הדיון כי היא מכחישה את המיוחס לה.

ביום שני נעצרה ספורטה חניה. מדובר באישה שפעילה מאוד ברשתות החברתיות, ומתבטאת רבות נגד ראש הממשלה, בין היתר כתבה על תמונתו של בנט "רוצח לדין, העם לא יוותר לך" ו"בנט, רק דום ליבך יביא לישועה".

אילנה ספורטה. אבשלום ששוני, מעריב
חשודה באיומים על ראש הממשלה. אילנה ספורטה חניה/מעריב, אבשלום ששוני

לפני כשבועיים החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה על משפחתו של בנט, בעקבות מכתב האיומים. זאת, לאחר שאחד מהם כוון לבנו, יונתן. בחודש אוגוסט, כתב אישום הוגש נגד גבר בן 45 מקריית גת, שהתקשר למוקד המשטרה ואיים לפגוע בבנט. שוטרים של מרחב לכיש איתרו הגבר בקריית גת, ובחקירה הוא קשר את עצמו לאירוע ואישר כי תיכנן לפגוע בראש הממשלה.

בדיון הקודם בבית המשפט, הכחישה האישה כי היא שלחה את המכתבים. עורך הדין אלי מסטרמן, שייצג אותה אז מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי חוקר איים עליה שבעלה וילדיה ייעצרו, אך המשטרה הכחישה זאת. עורך הדין טען כי לעבירות שמיוחסות לה "אין קשר למציאות". לדבריו, בכל מקרה לא מדובר בחשד חמור מאיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully