וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמר מוכר מהדרום עוכב בחשד להעלמת הכנסות של מיליוני שקלים

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 10:03

הזמר, שחשוד בהעלמת יותר משני מיליון שקלים, הודה בחקירתו כי הוא מופיע יותר מעשור מבלי להוציא כלל חשבוניות. האמרגן שלו עוכב גם הוא, בחשד שחשבון הבנק שלו שימש כ"מכבסה" להכנסות וייצוג אומנים שלא דווחו לרשויות. השניים שוחררו תחת תנאים מגבילים

זמר מוכר מהדרום והאמרגן שלו עוכבו בחשד להעלמות הכנסות של מילוני שקלים לאורך שנים. השניים נחקרו ושוחררו הבוקר תחת תנאים מגבילים בהוראת בית משפט השלום בירושלים.

הזמר עוכב אתמול במסגרת חקירה משותפת בין פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום והביטוח הלאומי, בחשד שלא דיווח על הכנסות מהופעותיו לאורך שנים. בחקירתו הודה כי הוא מופיע יותר מעשור, והוא לא מוציא כלל חשבוניות.

בית משפט השלום, ירושלים. מרים אלטשר/ פלאש 90), פלאש 90
השניים שוחררו תחת תנאים מגבילים. בית משפט השלום בירושלים/פלאש 90, מרים אלטשר/ פלאש 90)

לדבריו, את התשלום עבור הופעותיו נהג לקחת במזומן ובמעטפה בסוף כל אירוע. ברשות המסים גבו הודאות מכמה לקוחות, שהודו כי שילמו לזמר עבור ההופעות ללא שקיבלו חשבוניות. הוא חשוד בהעלמת מס בסכום של יותר משני מיליון שקלים.

האמרגן, תושב אשקלון בן 44, עוכב כבר ביום שלישי בחשד שחשבון הבנק שלו שימש כ"מכבסה" להכנסות וייצוג אומנים שלא דווחו לרשויות המס בסכום של יותר ממיליון שקלים. בחשבונו אותרו הפקדות במהלך השנים 2020-2015 בסכום של יותר ממיליון שקלים אשר לא דווחו לרשויות המס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully