וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר מועצת העיר ראשל"צ לקראת חודש הגאווה: "לערוך את מצעד התועבה הרחק ממרכז העיר"

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 7:59

חבר המועצה ויו"ר סיעת ש"ס הרב אריה כהן התבטא באמירות הומופוביות ובוטות. הוא המליץ לראש העיר רז קינסטליך "לתלות את 'דגלי התועבה' יום אחד בלבד - ולא ל-30 ימים כפי שנתלו אשתקד". קינסטליך: "אמירות חשוכות, מבישות ומבזות. מוקיע את דבריו"

בווידאו: עשרות אלפים במצעד הגאווה בתל אביב/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

חבר מועצת העיר ראשון לציון הרב אריה כהן מסיעת ש"ס התבטא היום (רביעי) באמירות הומופוביות ובוטות כלפי הקהילה הגאה. בשאילתות שהעביר כהן לראש העיר רז קינסטליך, התייחס להיערכות העיר לחודש הגאווה ואירוע שיאו - מצעד הגאווה, אותו כינה "מצעד הבושה והחרפה".

כהן הציע לראש העיר כי מצעד הגאווה ייערך הרחק ממרכז העיר. עוד המליץ כי "דגלי התועבה" ייתלו ליום אחד בלבד - ולא ל-30 יום כפי שנתלו בשנה החולפת. כמו כן, כהן שאל את קינסטליך "בכמה כסף העירייה מממנת את מצעד הגאווה הבושה? האם עובדי העירייה על חשבון העירייה היא שתולה את גדלי התועבה בעיר ומסדרת את הסידורים לכל המתרחש בעיר על ידם?".

מצעד הגאווה בתל אביב, 25 ביוני 2021. ראובן קסטרו
"אמירות חשוכות". מצעד הגאווה בתל אביב, יוני/ראובן קסטרו

ראש העיר ראשון לציון קינסטליך מסר בתגובה לאמירותיו של כהן כי מטרת התבטאויותיו החשוכות היא יצירת כותרות בכלי התקשורת. "ההצעות שהעביר מבישות ומבזות - בעיקר אותו", אמר. "אנו מוקיעים את דבריו ואין להם מקום בעיר שלנו או במדינה מתוקנת. בימים אלו, במקום לקרב בין לבבות, עצוב שיש מי שמנסה ללבות שנאה ואי קבלה של האחר. ראשון לציון היא עיר פלורליסטית שמקבלת את כל תושביה באופן שווה - ללא הבדלי מין, צבע, נטייה או העדפה כזו או אחרת וכך זה יישאר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully