וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעש פיצוץ עז נשמע בגוש דן, צה"ל: "אין חשש לאירוע ביטחוני"

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 21:40

הבום החזק נשמע באזור המרכז בערים: תל אביב, גבעתיים, נס ציונה, אשדוד ראשון לציון, רחובות, כפר סבא ובת ים. ככל הנראה מדובר ברעש כתוצאה מאימוני חיל האוויר באזור הים. תושבים דיווחו כי חלונות בתיהם רעדו. מדובר צה"ל נמסר כי הפרטים בבדיקה

עננים בשמי תל אביב 24 בנובמבר 2020. ראובן קסטרו
"אין חשש לאירוע ביטחוני". גוש דן/ראובן קסטרו

תושבים בגוש דן דיווחו הערב (רביעי) כי שמעו רעש פיצוץ עז וחריג. הפיצוץ הורגש בערים תל אביב, גבעתיים, נס ציונה, אשדוד ראשון לציון, רחובות, כפר סבא ובת ים.

הרעש נשמע סמוך לשעה 20:55 באזור המרכז ותושבים שיתפו בקבוצות ברשתות החברתיות כי חלונות ביתהם רעדו כתוצאה מהקול. "נשמע רעש כאילו משהו התפוצץ, הכל רעד סביבי", שיתף תושב גבעתיים. מאי כהן, תושבת תל אביב, הוסיפה כי שמעה אף היא את הרעש ונורית מהרצליה הגיבה כי "גם בהרצליה שמענו פיצוץ ממש לפני כמה דקות".

קצין בכיר לשעבר שמתגורר בגוש דן דיווח כי שמע את רעש הפיצוץ. "דלתות בבתים זזו כתוצאה מהבום", אמר." זה גרם לבהלה בציבור וכבר בהתחלה היה לי ברור שבעוצמה הזו מדובר בפעילות של חיל האוויר. לא נראה שזה היה משהו חריג".

מדובר צה"ל נמסר כי ייתכן והרעש נבע מבום על קולי של מטוסי קרב הנמצאים באימון באזור הים. עוד הוסיפו כי "הפרטים בבדיקה ואין חשש לאירוע ביטחוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully