וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': "אם צריך, אז לקבור את גופות המחבלים בתוך עור של חזיר"

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 9:51

יו"ר הציונות הדתית קרא להעביר עונש מוות למחבלים, וטען כי יש להשיג הרתעה משמעותית באמצעות קבירת מחבלים בעור חזיר: "אם הדבר הזה יגרום למחבלים לחשוב פעמיים או שלוש לפני, אז בוודאי שכן"

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' קרא היום (שלישי) להעביר עונש מוות למחבלים ואמר כי קבירת מחבלים בעור חזיר עשויה להשיג הרתעה משמעותית.

"זה הדבר הנכון גם כדי לייצר הרתעה. מי ששופך דם, אני לא חושב שראוי שימשיך לחיות", אמר בריאיון ל-103FM. בין הפעולות שקרא לעשות כדי לייצר זאת, הן: "עונש מוות, גירוש המשפחות, הריסה אמיתית של המחבלים, לא להחזיר גופות של מחבלים, ואם צריך אז גם לקבור אותן בתוך עור של חזיר כי זה מה שירתיע, אנחנו צריכים לעשות כל מה שירתיע".

פגישת ראשי סיעות אופוזיציה לקראת פתיחת מושב הכנסת במצודת זאב, ת"א 8 במאי 2022. ראובן קסטרו
סמוטריץ'/ראובן קסטרו

מוקדם יותר, חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת) שוחחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב־103fm. היא אמרה כי אינה מעוניינת בהמשך כהונתה של ממשלת בנט-לפיד. זאת, על אף שחברי הרשימה המשותפת הצביעו אתמול נגד הצבעת אי האמון של הליכוד.

"אנחנו לא רוצים שהממשלה הזו תמשיך להתקיים", אמרה סלימאן, אך ציינה: "אנחנו לא רוצים ללכת על מצב שבו יכול להיות שאיתמר בן גביר יהיה איזשהו שר או סמוטריץ'".

תומא-סלימאן נשאלה מדוע לא סייעו להפלת הממשלה אתמול והשיבה: "לא הייתה אפשרות להפיל את הממשלה. בכדי להפיל את הממשלה הזו באי אמון צריך 61 קולות. מעבר לזה, הממשלה הזו לא נתנה לנו שום סיבה בכדי שנרצה את המשך קיומה. לצערנו הרב להפך".

"אנחנו אמרנו את זה ואנחנו נמשיך להגיד את זה - אנחנו לא רוצים שהממשלה הזו תמשיך להתקיים. אני חושבת שהממשלה הזו כבר התחילה להתפרק כשהחל כל התהליך עם עידית סילמן. מי שפירק את הממשלה הזו הם חברי הממשלה עצמה. ברגע שיהיה פיזור כנסת, ואפילו אם זה יהיה פחות מ־61 תהיה דינמיקה אחרת בכנסת. לא אנחנו אחראיים לנפילת הממשלה הזו. אני רוצה להגיד שהמשותפת היא הגוף היחיד בכנסת שלא ניהל אף פעם משא ומתן עם נתניהו, ולא רצתה אף פעם את נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully