וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד שחזרו בלילה את המסע הרצחני

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 20:43

בתיעוד שפרסם אלי סניור בחדשות 13 נראים המחבלים כשהם חוזרים אל זירת הרצח לפנות בוקר אזוקים ומלווים בכוחות ביטחון - ושחזרו מול המצלמות את הפיגוע. המחבלים תיארו בפני החוקרים את אירועי הלילה, כיצד רצחו את אורן בן יפתח ברכבו ואחר כך את יונתן חבקוק ובועז גול

בווידאו: המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד משחזרים את המסע הרצחני/אלי סניור, חדשות 13

המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד בשבוע שעבר שחזרו לפנות בוקר (שני) את מסע הרצח בעיר החרדית שגבה את חייהם של שלושה בני אדם. בתיעוד שפרסם אלי סניור בחדשות 13 נראים המחבלים כשהם חוזרים אל זירת הרצח בארבע לפנות בוקר אזוקים ומלווים בכוחות ביטחון - ושחזרו מול המצלמות את הפיגוע.

המחבלים תיארו בפני החוקרים את אירועי הלילה, כיצד רצחו את אורן בן יפתח ברכבו ואחר כך את יונתן חבקוק ובועז גול. לאחר מכן אל מסלול הבריחה ליער קולה הסמוך.

המפכ"ל בזירת לכידת המחבלים 8 במאי 2022. דוברות משטרת ישראל
המפכ"ל בזירה בה נתפסו המחבלים, אתמול/דוברות משטרת ישראל

כוחות הביטחון לכדו אתמול את אסעד יוסף אסעד אלרפאעי בן 19, וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20, שניהם מאזור ג'נין. השניים נתפסו ונעצרו ללא התנגדות וכשהם בחיים, לאחר שאותרו כשהסתתרו בשיח ביער סמוך לעיר במרחק של כמה דקות נסיעה ממקום הפיגוע. בתשאול אחד המחבלים השיב: "עשיתי פיגוע, אני לא יודע מה קרה שם, הכינו בן אדם". כמו כן, נמצא גרזן שבו השתמשו המחבלים בפיגוע.

מהחקירה עולה כי למרות תגבור הכוחות בקו התפר, המחבלים חדרו לישראל דרך פרצה בגדר. כחלק מהמצוד יחידות מיוחדות ומסווגות של המשטרה וצה"ל השתמשו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ובהם רחפנים ומסוקי משטרה, שסרקו את השטח ושידרו לחפ"ק המבצעי המשולב של מחוז המרכז, באופן הממקד ומכוון את היחידות על הקרקע אל דמויות חשודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully