וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה דורשת 25 שנות מאסר למחבל שדקר נערה בעפולה ב-2018

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 14:37

דיון בטיעונים לעונשו של נור שינאווי, מחבל מג'נין שפצע את שובה בן שושן בעפולה, התקיים בבית המשפט המחוזי בנצרת. בן שושן ביקשה לגזור עליו את העונש המקסימלי ואמרה: "כולנו מרגישים שצריך הרתעה כדי למנוע את הפיגוע הבא"

שובה בן שושן, שנדקרה בפיגוע בעפולה ב-2018, לפני הדיון בטיעונים לעונש של המחבל, 9 במאי 2022/אלי אשכנזי

ברקע גל הטרור, בבית המשפט המחוזי בנצרת התקיים היום (שני) דיון בטיעונים לעונש של נור שינאווי, מחבל שדקר לפני ארבע שנים את שובה בן שושן בעפולה ופצע אותה. המדינה דורשת לגזור על שינאווי 25 שנות מאסר. בדיון אמרה בן שושן לשופטים כי היא מבקשת מהם לגזור עליו את העונש המקסימלי, משום שהוא ניסה לרצוח נערה בת 18.

שינאווי, תושב ג'נין שהיה בן 20 בעת המעשה, ביצע אותו, כפי שעולה מכתב האישום, על רקע תחושות שנאה כלפי יהודים, בפרט דתיים. המעשה נועד להיות נקמה על מות שני חבריו בעת שניסו לבצע פיגוע דקירה בחיילים במחסום חווארה בשנת 2015. במהלך המעשה הוא פצע את מלכה, שהמתינה בתחנת אוטובוס בעפולה פעמים רבות ובאכזריות, לאחר שהבחין בחזותה הדתית. תוך כדי ניסיון הבריחה שלו הוא נורה ברגליו ונעצר.

נור שינאווי, שדקר נערה בת 18 בעפולה ופצע אותה, בדיון הטיעונים לעונש, 9 במאי 2022. אלי אשכנזי, אתר רשמי
חש שנאה כלפי יהודים, במיוחד דתיים. נור שינאווי בדיון הטיעונים לעונש, 9 במאי 2022/אתר רשמי, אלי אשכנזי

לפני הדיון אמרה בן שושן: "זה יום מאוד גורלי גם לנו במישור האישי. אנחנו רוצים לראות התייחסות הולמת לאירוע החמור שנעשה. ניסיון לרצח של נערה תמימה שהייתה בדרך לבגרות. גם במישור הציבורי, עם הטרור שסביבנו, כולם מרגישים שצריך הרתעה כדי למנוע את הפיגוע הבא".

ביחס לשאלה איך היא תחוש בנוכחות המחבל, אמרה בן שושן: "יש לנו עמידה יציבה ואיתנה, וברור לנו שהמקום שלנו פה בארץ חזק ויציב יותר מכל מחבל שינסה לפגוע בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully