וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפחד עדיין ברחובות: ירי בתהלוכת החתונה בנגב

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 10:39

הנסיעה של שיירת החתונה הפכה למרדף כאשר המשטרה הגיעה למקום, כחלק מהפעילות למניעת ירי בחתונות. אדם אחד נעצר. במשטרה אומרים כי בעקבות פעילותה יש ירידה במספר מקרי הירי בחתונות, ומדובר באירוע חריג. במקרה נוסף דווח על ירי לעבר אוטובוס הסעות בעיר. אין נפגעים

בווידאו: ירי באוויר בדרך לחתונה/מערכת וואלה!

נסיעתה של שיירת חתונה שבמהלכה נורו יריות באוויר מתוך המכוניות הפכה למרדף כאשר המשטרה הגיעה למקום. רפ"ק אדיב אוחנה מתחנת העיירות מסר כי כחלק מהפעילות של המשטרה למניעת ירי בחתונות פעלו השוטרים באזור תל שבע. היורים הופתעו כשראו את השוטרים והחלו להימלט. המשטרה עצרה חשוד אחד והיא ממשיכה בחקירה.

בשנים האחרונות פועלת המשטרה במגזר הבדואי בנגב במטרה להילחם בנוהג לירות במהלך חתונות. מעשי הירי גרמו לא אחת לפציעות של חוגגים ואף למוות. גורמים במשטרה אומרים שיש ירידה בירי בחתונות, ומדובר באירוע חריג.

היום דווח גם על ירי לעבר אוטובוס שביצע הסעה בשכונה 21 ברהט, ללא נפגעים. שוטרים זיהו כמה פגיעות ירי באוטובוס ופתחו בחקירה. תושב העיר, בן 26, נעצר במעורבות באירוע. החקירה נמשכת.

לפני כשבועיים נפצעה מירי נערה בת 14 באורח בינוני בעיר רהט. אמה של הנערה סיפרה אחר כך שיריות נשמעו במהלך כל הלילה, והמשטרה לא הגיעה למקום, למרות הדיווח. "הילדה שלי נפצעה בבית ועד עכשיו אני לא יודעת מאיפה זה נכנס", היא אמרה.

"מפחיד להסתובב ברחובות", סיפר אז אחד התושבים, שצייד את בנו באפוד מגן. "זה יכול לפגוע בכל ילד, בכל אדם. הירי בא והולך כל לילה. זה בושה מה שקורה פה. זוועה. אמרתי לילד שישים את השכפ"ץ בדרך לבית הספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully