וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ירו סמוך לבית אל; צה"ל הגביר כוננות ביהודה ושומרון ועוטף י-ם

עודכן לאחרונה: 4.5.2022 / 23:42

אלמוני ירה לעבר מחסום פוקוס - כביש 60 נחסם לתנועה בצומת עופרה, צומת גבעת אסף וכיכר מעבר מכמש. מוקדם יותר היום, פלסטיני ניסה לחצות את המכשול בדרום רצועת עזה לכיוון ישראל. בשעות האחרונות חמאס קורא לפלסטינים לנקוט בצעדים אלימים; גורמי ביטחון: "חמאס במצוקה"

אלמוני ברכב חולף ירה לעבר מחסום פוקוס הסמוך לבית אל - כביש 60 נחסם לתנועה בצומת עופרה, צומת גבעת אסף וכיכר מעבר מכמש. כביש 466 בין בית אל לגבעת אסף נחסם גם הוא לשני הכיוונים. לא נרשמו נפגעים באירוע.

מוקדם יותר היום, פלסטיני ניסה לחצות את המכשול בדרום רצועת עזה לכיוון ישראל. לוחמי צה"ל עצרו ותחקרו אותו, לא נתפס עליו נשק.

מחסום DCO סמוך לבית אל, 31 באוקטובר 2016. הלל מאיר, תצפית TPS
מחסום פוקוס, ארכיון/תצפית TPS, הלל מאיר

בד בבד, בשעות האחרונות התגברו האיומים ברשתות החברתיות מטעם גורמים בחמאס ושאר ארגוני הטרור, שפונים לפלסטינים וערבים ישראלים לנקוט בצעדים אלימים כדי "להגן על שינוי הסטטוס קוו בירושלים וסביב הר הבית".

גורמים במערכת הביטחון מסרו כי "האיום ממפגעים בודדים או מהתארגנות מקומית שיבצעו פיגוע הוא מוחשי". לדבריהם, "חמאס במצוקה משמעותית וכדי להרחיק ממנו את הביקורת הפנימית הוא מסית". בהתאם לכך, צה"ל תגבר את מוקדי החיכוך ביהודה ושומרון והגביר את הדריכות באזור עוטף ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully