וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה שבן זוגה ויאצ'סלב נרצח בפיגוע באריאל: "הוא נתן לי את החיים שלו"

עודכן לאחרונה: 4.5.2022 / 15:16

ויאצ'סלב גולב הוא החלל האחרון במניין קורבנות הטרור. ארוסתו, המאבטחת ויקטוריה פליגלמן שהייתה עמו בעמדה בזמן הפיגוע, שוחחה עם 103FM: "בחיים לא חשבתי שדבר כזה יקרה, תכננתי להיות איתו כל החיים"

בווידאו: הלוויתו של ויאצ'סלב (ולדי) גולב שנרצח בפיגוע באריאל/צילום: רוני כנפו

ויאצ'סלב גולב בן ה־23, שעבד כמאבטח באריאל, נרצח בשעת לילה ביום שישי האחרון על ידי שני מחבלים. בכך, הוא הפך לחלל האחרון במניין קורבנות הטרור. גולב, ששמר באותה עת עם ארוסתו ויקטוריה פליגלמן, הגן עליה בגופה ובכך הציל את חייה. ויאצ'סלב הותיר אחריו זוג הורים ושבעה אחים ואחיות.

פליגלמן שוחחה היום (רביעי), יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב־103fm. בריאיון ראשון לאחר האירוע הטרגי היא סיפרה: "בחיים לא חשבתי שדבר כזה יקרה, במיוחד לאנשים שאני אוהבת. זה קשה, איבדתי אדם שאני אוהבת, אדם שתכננתי להיות איתו, לחיות איתו, הוא היה אדם מדהים, היחיד שבטחתי בו בכל החיים שלי, הוא ידע איך להצחיק אותו. כל כך אהבתי אותו, עשיתי איתו הכל, בישלתי איתו, טיילתי איתו, צחקנו יחד ולקחנו כלבה לגדל ביחד. שבוע שעבר חגגנו חצי שנה".

"הבנו שאנו רוצים להישאר אחד עם השני לתמיד"

"הכרנו בשמירה באריאל לפני שמונה חודשים, אולי תשעה", שיתפה בכאב. "היה לי קר, והוא הביא לי את המעיל שלו, אחר כך באתי אליו לחדר והחזרתי לו את המעיל. ישבנו על כוס תה והבנו שאנו דומים ושאנו רוצים להישאר אחד עם השני לתמיד. לפני שבועיים הוא לקח אותי לשמורת טבע ליד שפיים, הציע לי נישואים על הים כמו שאני אוהבת, הוא הביא לי טבעת מהממת, זה פשוט היה מדהים. ידעתי שהוא הולך להציע לי, דיברנו על זה. הוא לא הסתיר ממני כלום, אמרנו שאין לנו מה להפסיד, שאנו גם ככה חיים יחד, והולכים להיות תמיד יחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גולב ויאצ׳סלב, נרצח בפיגוע באריאל, יחד עם ארוסתו, ויקטוריה פליגלמן. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
גולב ויאצ׳סלב וויקטוריה פליגלמן/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

על התקרית שגדעה את הקשר, סיפרה ויקטוריה: "היינו במשמרת, הגיע רכב ישראלי, שמעתי פיצוץ ועפתי אחורה, אפילו לא הבנתי מה קורה. הייתי בטוחה שמשהו קרה לאוטו ורציתי שנעזור להם. לא הצלחתי לקום ולא הבנתי למה. הכל עף עליי, ואז אני רואה אותו קם, צועק משהו, לא הבנתי וראיתי משהו שהתחיל לירות ארבע פעמים, יריתי פעם אחת אבל המחבלים כבר לא היו. לא הצלחתי להגיב. ראיתי דמות שחורה מסתכלת עלינו, לא ראיתי מי זה האדם הזה. הוא ירה ארבע פעמים. אני רואה את ויאצ'סלב כולו לבן, קראתי לאנשים אבל זה היה מאוחר מדי".

עוד הוסיפה: "אחרי חצי שעה אנשים שעבדו איתנו הגיעו אלינו, הם באו להרגיע. התחלתי לצרוח, לא היה לי אכפת מכלום, רק שסלבה שלי היה פצוע, ורציתי שיטפלו ויעזרו, רציתי לעזור לו ולא הצלחתי להציל אותו. שאלתי את הפרמדיק איך סלבה, כבר לקחתי את התיק כדי ללכת איתו לבית חולים. הפרמדיק אמר לי שהוא לא שרד. הוא נתן לי את החיים שלו. ויקטוריה זה ניצחון, סלבה זה תהילה, קיבלתי את הניצחון מהמוות והוא קיבל את התהילה שלו בכך שהוא הגן עליי".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו ביקרו את משפחתו של ויאצ'סלב גולב שנרצח בפיגוע באריאל.
04.05.22. מערכת וואלה, אתר רשמי
נתניהו ורעייתו ביקרו משפחתו של ויאצ'סלב גולב/אתר רשמי, מערכת וואלה

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו ביקרו את משפחתו של ויאצ'סלב גולב שנרצח בפיגוע באריאל. נתניהו פנה להורים של ויאצ'סלב ואמר "זכיתם לגדל אדם גדול ואמיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully