וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת "טיפולי הרפיה": פסיכותרפיסט נאשם במעשים מגונים בנער שבו טיפל במשך שנים

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 14:00

ד"ר נחום נוסבאום נאשם שביצע מעשים מגונים בנער פעמים רבות מאז היה בן 12, תוך ניצול התלות ויחסי האמון ביניהם. אביו של הנער שנפגע: "זה ההלם הכי גדול של החיים שלי. אני רוצה שהוא ייענש". הסנגורים: "זו עלילת שווא, מדובר בטיפול"

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד ד"ר נחום נוסבאום בחשד לביצוע מעשים מגונים בנער שבו טיפל/צילום: יואב איתיאל

בבית המשפט המחוזי בחיפה הגישה הבוקר (שני) פרקליטות המחוז כתב אישום נגד הפסיכותרפיסט ד"ר נחום נוסבאום, תושב קריית אתא בן 65, בגין מעשים מגונים שנמשכו לאורך שנים בנער שבו טיפל במסגרת עבודתו.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד נועה בורג, ב-2004 הגיע הנער, אז כבן 12, לטיפול אצל ד"ר נוסבאום. הוא היה מטופל שלו במשך שנים ארוכות, והגיע לטיפולים בתדירות גבוהה. על פי כתב האישום, תוך כך היה נוסבאום מבצע בו מעשים מגונים כמעט בכל טיפול שאליו הגיע הנער, ללא הסכמתו החופשית ותוך ניצול תלותו בו.

הגשת כתב אישום נגד הפסיכותרפיסט ד״ר נחום נוסבאום בגין מעשים מגונים בקטין אותם בצע לאורך שנים בזמן שטפל בו במסגרת עבודתו כפסיכותרפיסט, בית המשפט המחוזי בחיפה. יואב איתיאל
נאשם שביצע מעשים מגונים במטופל נער במשך שנים. נוסבאום/יואב איתיאל

מכתב האישום עולה שהפסיכותרפיסט היה אומר לו שבמסגרת טיפולי "הרפיה" עליו לפשוט את בגדיו. לטענת הפרקליטות, הנער, שבמהלך הטיפולים פיתח תלות ויחסי אמון באיש המקצוע, היה עושה כדבריו, והפסיכותרפיסט היה מנצל זאת ונוגע ומלטף את גופו ואיבריו האינטימיים. במקרים אחרים היה הדוקטור אומר לו לגעת בעצמו באיבריו האינטימיים במסגרת טיפולי "ההרפיה", והנער שהיה קטין אז היה עושה כדבריו. התביעה טוענת שאת כל זאת עשה הפסיכותרפיסט לשם גירוי, סיפוק וביזוי מיניים שלו.

במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות באמצעות התובעת, עו"ד נעה בורג, את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. תוך שהסניגורים עו"ד תמי אולמן ויעקב שלומוביץ ממשרדה לומדים את חומר הראיות בתיק החקירה, האריך השופט ניצן סילמן את מעצרו עד החלטה אחרת. "מדובר בעלילת שווא. מדובר בטיפול של הרפיה", אמרו הסניגורים בתום הדיון, "את כל היתר אנחנו נטען בבית המשפט. מתחילת הדרך דיברו על מתלונן נוסף אבל אנחנו לא רואים אותו בכתב האישום והדברים מדברים בעד עצמם".

עוד בוואלה!

מומחה למיניות חשוד בביצוע עבירות מין במטופל נער במשך כעשור

לכתבה המלאה

"זה ההלם הכי גדול של החיים שלי", אמר לוואלה! אביו של הנער, שהיום הוא צעיר כבן 30, "אני בעצמי הייתי הולך אליו, אני מי שהפנה אליו את הבן שלי. יום אחד, לפני כחודש, הוא מתקשר אלי בעשר בלילה ומספר לי את הסיוט שליווה אותו שנים מבלי שאזר אומץ לגלות לאיש. בדיעבד הסתבר לי מה שעבר עליו ועוד מגיל כל כך צעיר בו נער עדיין לא מגובש. דבר כזה יכול לגרום לנזקים עצומים. ברור שאני רוצה שהוא ייענש, אבל כרגע הכי חשוב לי ש[הבן שלי] יחזור לעמוד על הרגליים, כי הוא בטלטלה עצומה".

במקביל להגשת כתב האישום, מבקשת הפרקליטות את הארכת מעצרו עד תום ההליכים. דיון לגופה של הבקשה עוד ייתקיים, ובינתיים, תוך שהסניגורים עו"ד תמי אולמן ויעקב שלומוביץ ממשרדה לומדים את חומר הראיות בתיק החקירה, האריך השופט ניצן סילמן את מעצרו עד החלטה אחרת. "מדובר בעלילת שווא. מדובר בטיפול של הרפייה", אמרו הסניגורים בתום הדיון, "את כל היתר אנחנו נטען בבית המשפט. מתחילת הדרך דיברו על מתלונן נוסף, אבל אנחנו לא רואים אותו בכתב האישום והדברים מדברים בעד עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully