וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 נרצחים בחמישה שבועות, שר התפוצות: "יצאנו יחסית בשלום מחודש הרמדאן"

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 12:43

נחמן שי אמר בריאיון לגל"צ כי הוא מצר על הפיגוע באריאל ועל יתר הפיגועים בגל הטרור, אבל "אנחנו יכולים לרשום לעצמנו שההתנהגות הזהירה והמאופקת הצליחה להשיג תוצאות טובות". בחמשת

תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע באריאל/דובר צה"ל

שר התפוצות נחמן שי אמר היום (ראשון) בריאיון לגל"צ כי ממשלת ישראל התמודדה טוב עם האתגרים הביטחוניים של חודש רמאדן, ואמר כי הוא "חושב שיצאנו יחסית בשלום". 16 בני אדם נרצחו מתוך מניע לאומני בחמשת השבועות האחרונים.

"אני נותן לממשלה ציון 8 מתוך 10", אמר שי. "בכל זאת היו פיגועים והפגנות ואנחנו לא יכולים לעצום עיניים ולהגיד שלא היה דבר, אבל נוכח האתגר הגדול שעמד ועומד בפנינו, אני חושב שיצאנו יחסית בשלום", אמר שי.

שר התפוצות הוסיף כי הוא מצר על הפיגוע באריאל ביום שישי האחרון ועל יתר אירועי הטרור בגל הפיגועים האחרון, אך הוסיף כי "אנחנו יכולים לרשום לעצמנו שהתנהגות הזהירה, האחראית המאופקת ויחד הזו הנוקשה העקבית והשיטתית הצליחה להשיג תוצאות טובות".

נחמן שי. רפי דלויה
למרות גל הטרור, נותן לממשלה "ציון 8 מתוך 10". נחמן שי/רפי דלויה

בפיגוע שאירע ב-21 במרץ, רצח מחבל אזרח מולדובי בשם איוואן טרנובסקי בשכונת ארמון הנציב בעיר. למחרת, בפיגוע המשולב בבאר שבע, ב-22 במרץ, נרצחו ארבעה אנשים: הרב משה קרביצקי, לורה יצחק, מנחם יחזקאל ודוריס יחבס. כעבור חמישה ימים, ב-27 במרץ, בפיגוע הירי בחדרה, נרצחו שני שוטרי מג"ב: יזן פלאח ושיראל אבוקרט.

כעבור יומיים, בפיגוע בבני ברק, נרצחו חמישה בני אדם: רס"מ ואמיר חורי, יעקב שלום ואבישי יחזקאל הישראלים, וכן שני אזרחים אוקראינים - סאשה סורוקופוט ודימטרי מיטריק. פיגוע נוסף התרחש בתל אביב ב-7 באפריל, ובו נרצחו שלושה אנשים: איתם מגיני, תומר מורד וברק לופן. ביום שישי בערב, בפיגוע נוסף שהתרחש בכניסה להנתחלות אריאל, נרצח המאבטח ויאצ'סלב (ולדי) גולב, תושב בית שמש בן 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully