וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת ניסיון חיסול נינה דומרני: "ניסו לפגוע בראש ארגון הפשע דרך בנו"

עודכן לאחרונה: 4.5.2022 / 14:30

הצהרת תובע הוגשה נגד שלושה חשודים במעשה ובמשטרה מעריכים שבימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום. בנו של שלום דומרני החליט לעזוב את עולם הפשע לפני כמה שנים, ולא היה מעורב בעסקי אביו. ניסיון החיסול שבו נפצע קשה היה ניסיון לפגוע באביו

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

הצהרת תובע הוגשה היום (ראשון) נגד שלושה גברים המשויכים לכנופיה הקווקזית ולארגון הפשע של בני שלמה בגין ניסיון החיסול של ניסים "נינה" דומרני, בנו של ראש ארגון הפשע שלום דומרני. במשטרה מעריכים שבימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד השלושה.

נינה נורה לפני כחודש במגרש רכבים באשקלון ונפצע באורח קשה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא סבל מפציעות חודרות ובמצב לא יציב. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה שלושה חשודים, בשנות ה-30 לחייהם תושבי אשקלון וחברי הכנופיה הקווקזית, שנמלטו לדרום הארץ מיד לאחר האירוע.

בתיעוד מהזירה, נראה אלמוני לבוש בבגדים שחורים רץ לעבר מכונית בה שהה בנו של דורמני ויורה בו מטווח אפס. לאחר מכן, הוא נראה מועד ונמלט מהמקום. ככל הנראה ניסים דומרני שהה במגרש, בו מספר רכבים נמצאים בבעלותו. מיד לאחר המקרה, רכב עלה באש באזור ונבדק חשד כי מדובר ברכב ששימש את המתנקשים.

ניסים דומרני. מתוך פייסבוק, צילום מסך
ניסים דומרני/צילום מסך, מתוך פייסבוק

נינה החליט לפני כמה שנים לעזוב את עולם הפשע, ולא היה מעורב בעסקיו של אביו. במשטרה טוענים כי ניסיון החיסול שכתוצאה ממנו נפצע קשה, היה ניסיון לפגוע באביו דרכו.

תחילה, בדקו במשטרה כמה כיוונים ובהם גם סכסוך אישי של ניסים דומרני, ללא קשר למלחמות ארגוני הפשיעה בדרום. "ניסים כבר לא מחובר לעולם ארגוני הפשיעה, הוא בנתק מוחלט מכל הסיפור הזה מאז שהשתחרר מהכלא", אמרו גורמים מאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully