וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 50 הצית את עצמו בכניסה לעיריית אשדוד, מצבו קשה

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 11:38

הגבר, תושב העיר המוכר למערכת הרווחה באשדוד, פונה לבית החולים אסותא כשהוא מורדם, מונשם וסובל מכוויות בכל חלקי גופו. עיריית אשדוד: הוא פנה אלינו בבקשת סיוע, ובדרך לפגישה בנושא - הצית את עצמו בכניסה לבניין

גבר הצית עצמו מול עיריית אשדוד/באדיבות חדשות הדרום 24 (דן בונבידה)

גבר כבן 50 הצית את עצמו היום (ראשון) בכניסה לעיריית אשדוד. הרקע לאירוע טרם התברר.

צוות מד"א שהוזעק הבוקר למקום העניק לגבר טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסותא בעיר, כשהוא מורדם ומונשם, ומצבו קשה, והוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו. משם, הוא הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר להמשך הטיפול.

גבר הצית עצמו מול עיריית אשדוד, 1 במאי 2022. איחוד הצלה
זירת האירוע, הבוקר/איחוד הצלה

"הפצוע שכב סמוך לרחבת הכניסה לבניין כשהוא בהכרה וסובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו", סיפר פראמדיק מד"א, דן בן ישי, שהוזעק הבוקר למקום. "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, שכלל סיוע נשימתי ומתן תרופות לשיכוך כאבים. מצבו היה קשה ולא יציב ופינינו אותו במהירות לחדר המיון הקרוב על מנת לייצב את מצבו, וכעת הוא מועבר לבית החולים שיבא בתל השומר להמשך טיפול.

בעיריית אשדוד אמרו כי האיש מוכר למערכת הרווחה בעיר, ואיחלו לו החלמה מלאה. "מדובר בתושב שמפאת צנעת הפרט לא נוכל להרחיב בעניינו, אולם נציין שעד לפני שש שנים היה מוכר ומטופל בשירותי הרווחה באשדוד, ולצערנו סירב להמשיך בטיפול בזמנו", נמסר.

"לאחרונה פנה לגורמים בעירייה בנושא דיור, שליוו אותו למיצוי זכויותיו בנושא זה. התושב הגיע הבוקר לבניין העירייה והופנה בליווי נציגת המחלקה המקצועית לקבלת סיוע, ותואמה לו פגישה מיידית עם מנהלת יחידת האיכלוס הממוקמת בבניין אחר להמשך טיפול בבקשתו. בדרכו לשם, בכניסה לבנין העירייה, הצית את עצמו. אנו ממשיכים לתחקר את כלל פרטי האירוע להפקת לקחים, ועומדים בקשר עם המשפחה ומעמידים לרשותם כל סיוע נדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully