וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגן בגופו על ארוסתו מאש המחבלים: ויאצ'סלב גולב הוא הנרצח בפיגוע באריאל

עודכן לאחרונה: 30.4.2022 / 23:13

גולב בן ה-23 התכוון להתחתן בקרוב עם ארוסתו ויקטוריה פליגלמן. השניים שכרו דירה משותפת באריאל ועבדו בחברת אבטחה מקומית. אמש, הוא נורה למוות בעמדת שמירה ליד הכניסה המערבית בעיר ובכך הציל את חיי בת זוגו, שלא נפגעה מהירי. "לא מפתיע שזה המעשה האחרון בחייו"

גולב ויאצ׳סלב, נרצח בפיגוע באריאל, יחד עם ארוסתו, ויקטוריה פליגלמן. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ולדי גולב וויקטוריה פליגלמן/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

ויאצ'סלב (ולדי) גולב, תושב בית שמש בן 23, הוא המאבטח שנרצח אמש (שישי) בפיגוע הירי בכניסה לאריאל. בזמן הפיגוע, גולב נכח בעמדת השמירה יחד עם מאבטחת נוספת, בת זוגו ויקטוריה פליגלמן, והגן עליה בגופו מירי המחבלים.

גולב, בן למשפחה חרדית, הוא סטודנט לשעבר באוניברסיטת אריאל שהתגורר בעיר יחד עם בת זוגו והשניים היו מאורסים. הוא הותיר אחריו הורים ושבעה אחים ואחיות. ראש העיר בית שמש עליזה בלוך הגיעה לבית משפחתו ומלווה אותם יחד עם צוותי החינוך והרווחה של עיריית בית שמש. לאחר הפיגוע, האגף לשירותים חברתיים יצר קשר עם הוריה של פליגלמן ואנשיו אספו אותה לאשקלון.

גולב ויאצ׳סלב, נרצח בפיגוע באריאל, יחד עם ארוסתו, ויקטוריה פליגלמן. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ולדי גולב וויקטוריה פליגלמן/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

א', מכר של גולב ותושב בשכונה החרדית רמה ב' שבה מתגוררת משפחתו, סיפר על הרגע בו קיבלו את הבשורה על מותו. "במהלך השבת רצו בשכונה שמועות, אבל אני העדפתי לא להתייחס לשמועות והחלטתי לחכות עד לצאת השבת", אמר.

"אבל התחושה בשכונה היתה מאוד קשה, בבית הכנסת הייתה אווירה של תשעה באב, כולם שם מכירים את ולדי ואת המשפחה", אמר. הוא המשיך ותיאר את אופיו של ולדי: "כשפתחתי את הטלפון וראיתי את התמונה שלו התחלתי לבכות, ולדי היה טוב לב, חייכן, עם אשיות כובשת, זה שהמעשה האחרון בחייו היה להגן על בת זוגו מפני המחבלים לא הפתיע אותי, זה היה ולדי".

עוד סיפר א' כי "הוא היה חרוץ וגאון, כשהיה בכיתה י"ב הוא התייעץ איתי היכן להתגייס זה אחרי שהשלים בגרויות בחריצות מדהימה. בהתחלה הוא התלבט אם ללכת ולנסות להתגייס לשייטת או חייל האוויר, לבסוף התגייס לחיל האוויר ושירת בבסיס חצרים".

עוד בוואלה!

כעבור פחות מיממה: נעצרו המחבלים שביצעו את הפיגוע באריאל

לכתבה המלאה

המחבלים, בני 20 מהכפר הפלסטיני קראוות בני-חסן, הגיעו אמש ברכב בסיבובת השעה 23:00 לכניסה לאריאל. בסרטון מצלמות אבטחה שבו תועד הפיגוע ניתן לראות את שני המחבלים פותחים באש מתוכו לכיוון עמדת השמירה, יוצאים מרכבם עם נשקים, מוודאים הריגה ונמלטים בנסיעה.

הערב עצרו כוחות הביטחון את המחבלים, יוסף סמיח עאצי ויחיא מרעי, בתום מצוד נרחב. הם נעצרו יחד עם נשקיהם בשני בתים שונים בכפר, ואחד מהם זוהה כפעיל חמאס. אין ביניהם קשר משפחתי, ובשלב זה עולה חשד להתארגנות מקומית.

"בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שב"כ, צה"ל והימ"מ, נעצרו הערב שני החשודים המרכזיים במעורבות בפיגוע הירי", נמסר בהודעה משותפת לכוחות הביטחון. עוד נכתב בהודעה כי גם הנשקים שלפי החשד שימשו אותם נתפסו וכי החשודים הועברו להמשך חקירת שב"כ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully