וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר פרסם קמפיין נגד ראש שב"כ; הארגון: "היה עלול להוביל להסלמה"

עודכן לאחרונה: 29.4.2022 / 19:20

במודעה בעיתון ישראל היום האשים ח"כ איתמר בן גביר את ראש השב"כ רונן בר בכישלון שבא לידי ביטוי בהתפרעויות בהר הבית, הפיגועים בבאר שבע, חדרה ובני ברק וכמו כן בכישלון בעזה. המודעה גררה תגובות רבות וגינויים. שב"כ: הועברה חוות דעת על ודאות לפגיעה בביטחון המדינה

בווידאו: ח"כ בן גביר מתפרץ לדברי השר בר לב בזירת הפיגוע/צילום: שלומי גבאי

ח"כ איתמר בן גביר פרסם היום (שישי) מודעה בעיתון ישראל היום בה מאשים את ראש השב"כ רונן בר בכישלונות בהר הבית, בפיגועים בבאר שבע, בני ברק וחדרה וכמו כן בכישלון בעזה. המודעה גררה תגובות רבות וגינויים - כמו גם מצידו של ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר כי לא יתן יד לקמפיין הפוליטי נגד ראש השב"כ. "מדובר במעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס", אמר. "ראש השב"כ, רונן בר, הוא איש שמקדיש את כל חייו, לילה ויום, כדי שאנחנו נוכל לישון בשלווה ובביטחון. אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות - אני ראש הממשלה. אני הכתובת".

משב"כ נמסר בתגובה כי "בחודש האחרון העביר הארגון מספר המלצות וחוות דעת, שמטרתן לחזק את הביטחון ולמנוע התלקחות רב זירתית. שב"כ מודע היטב לחשיבות חופש התנועה, בכלל, ובפרט של חברי כנסת ויחד עם זאת, במקרה חריג מאוד זה, הועברה חוות דעת נתמכת במודיעין, המצביעה על ודאות קרובה לפגיעה משמעותית בביטחון המדינה. מחובתו וייעודו של שב"כ למנוע מבעוד מועד מעשה העלול להוביל להסלמה ביטחונית, שעלולה להביא לפגיעה באזרחים, בחיילי צה"ל ובשוטרים. שב"כ ימשיך לקיים את חובתו וייעודו על-פי חוק ולהעביר חוות דעת מקצועיות ועצמאיות, שביסודן השאיפה למנוע פגיעה בביטחון המדינה ואזרחיה".

מודעה שפרסם בן גביר בעיתון ישראל היום נגד ראש השב"כ רונן בר. צילום מסך, צילום מסך
"מעשה אנטי ישראלי פחדני". המודעה שפרסם בן גביר/צילום מסך, צילום מסך

שר החוץ יאיר לפיד גינה אף הוא את הקמפיין ואמר ‏כי הוא מצפה מראש האופוזיציה לגנות בחריפות את בן גביר. "איתמר בן גביר, העבריין המורשע שנתניהו רוצה למנות לשר ביטחון הפנים, סימן לעצמו מטרה חדשה להתקפות שלו - ראש השב"כ ולוחמיו", הוסיף. "לוחמי השב"כ מסכנים חייהם יום יום להגנת עם ישראל. אני שולח להם ולראש השב"כ רונן בר חיזוק גדול".

מוקדם יותר הודעת איומים נשלחה לח"כ בן גביר בפייסבוק. בהודעה הופיע צילום של כדורי רובה לצד הכיתוב "אתה ובני משפחתך תהרגו, אנחנו נהרוג אותך". בן גביר פנה לקצין הכנסת בבקשה לחקור את האיום נגדו ונגד בני משפחתו.

"הפוליטיקאים מהשמאל לא מגנים איומים של אנשי ימין, ורק כשיש איומים על חייהם של אנשי שמאל הם מתעוררים", מסר. "אני דורש מראש הממשלה בנט, השר לפיד וחברי קואליציית השמאל הקיצוני לגנות את האמירה המסוכנת של ראש השב"כ, ההתנהלות החמורה שלו נגדי והתרת דמי"

עוד הוסיף כי ראש השב"כ מתדרך את חברי הכנסת בכלי התקשורת במקום לטפל בטרור בשטח. "ראש השב"כ צריך לדעת שמילים יכולות להרוג ואמירה בסגנון 'בן גביר נפץ ונפץ צריך לנטרל', עשויה להביא חלילה לאלימות ופגיעה".

עוד בוואלה!

בנט מונע מבן גביר להגיע לשער שכם; לפיד: "לא נאפשר לשרוף את ירושלים עבור פוליטיקה"

לכתבה המלאה
כדורי איומים שנשלחו לבן גביר. צילום מסך, צילום מסך
"בר מתיר את דמי". הודעת האיומים שנשלחה לבן גביר/צילום מסך, צילום מסך

השר חילי טרופר הגיב למודעה שפרסם בן גביר על בר וציין כי הוא מתייצב לצידו. "מתברר שאנשים, שחלקם הגדול לא שירת בצבא יום אחד, מרשים לעצמם להטיף לראש השב"כ שמשרת במערכת הביטחון כבר עשרות שנים", אמר. "אנשים שלכל היותר נופפו בנשק על מאבטח בחניון תוקפים בבוטות את מי שלחם אין ספור פעמים תחת אש. אלופי התדרוכים והמילים הריקות מעזים לגדף את מי שיום ולילה עובדים למען ביטחון ישראל. אני מכיר את רונן בר. אין טובים ממנו. וכשתוקפים אותו אני לא יושב על הגדר, אלא מתייצב כמו רוב עם ישראל לצידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully