וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בנתב"ג: נוסעים נמלטו ונשכבו על הרצפה בעקבות חשד לפיגוע

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 23:03

בעקבות חשד לאירוע ביטחוני שהתברר כטעות, נוסעים בנמל התעופה בן גוריון תועדו כשהם נמלטים בבהלה, נשכבים על הרצפה ומנסים להימלט מהמקום | תיעוד

בווידאו: בהלה בנתב"ג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

במהלך טיול של משפחה אמריקאית ברמת הגולן אסף אחד הילדים במשפחה נפל של פגז. המשפחה הגיעה היום (חמישי) לנמל התעופה בן גוריון בכדי לחזור חזרה לארצות הברית והפגז שהילד אסף נגלה בהגיעם לשלוח את הכבודה. מאחר והיה מדובר בנפל של פגז הוכרז על פינוי קהל מאזור החפץ והושמעה אזעקת חירום שגרמה לנוסעים לחשוש לחייהם. לאחר שנשלל אירוע ביטחוני בוטל פינוי הטרמינל והאירוע נמצא כרגע בחקירה.

מסרטונים שתועדו על ידי הנוסעים ניתן לראות כי האנשים המבולבלים אינם מבינים מה בדיוק מתרחש סביבם - צועקים מפאניקה, נשכבים על הרצפה ובורחים לכל עבר. בסרטון ניתן לשמוע את הנוסעים אומרים "אנחנו לא יודעים מה קורה כולם על הרצפה".

פגז שעורר בהלה בנתב"ג, 28 באפריל, 2022. לפי סעיף 27 א לזכויות יוצרים, תמונות גולשים
הפגז שעורר את הבהלה, נתב"ג/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א לזכויות יוצרים

לאחר שתקופה ארוכה נמל התעופה בן גוריון תפס כותרות כמעט אך ורק בהקשר של נגיף הקורונה, גילויי וריאנטים חדשים וסגירה ופתיחה מחודשת של השמים, לראשונה מזה תקופה, בשדה התעופה התרחש אירוע שהתגלה כמפחיד את הנוסעים הרבה יותר.

לפני יומיים, שלושה מאומתים לווריאנטים של קורונה מסוג BA5 ו-BA4 התגלו בבדיקות PCR והריצוף הגנטי הנעשות לנוסעים החוזרים לארץ בנתב"ג. זאת, לאחר שאתמול התגלו שלושה מקרים של וריאנט מזן BA4. במשרד הבריאות בוחנים את המשך הבדיקות בנתב"ג לכל הנוחתים בישראל ושוקלים לבדוק באופן מדגמי בלבד. קיים סיכוי שריבוי הווריאנטים החדשים ידחו את ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully